וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש מנהיג לעולם": ה"בר סמכא" של המוזיקה המזרחית-חרדית

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 11:49

מגיש הרדיו וה-DJ המבוקש עמירם בן לולו השיק סט להיטים חדש: "היא בוודאי תגרום לכם לשמוח, לחייך ולהתמלאות בתקווה ובאמונה"

המוסיקאי עמירם בן לולו נחשב ל"בר סמכא" ולאחד הבולטים במוזיקה המזרחית-חרדית. הוא מוביל קו מוזיקלי המשלב חדשנות דינמית עם שמרנות רוחנית.

מגיל צעיר יומו נחלק לשלושה. החלק הראשון מוקדש ללימוד תורה, בשעות הצהריים הוא מגיש את תוכנית הרדיו הפופולרית "המבוקשים" ברדיו "קול ברמה" ולאחר מכן הוא מופיע מידי ערב כ-DJ מבוקש.

במוצאי שבת הוא מוביל את "הבמה LIVE" - ליין הופעות חיות ובוטיקיות המשודרות באולפני "קול ברמה" ומשלבות חשיפת אומנים צעירים לצד ותיקים ומפורסמים בקטגוריית המוזיקה המזרחית-חרדית.

בשיחה עם וואלה! יהדות הוא מסביר: "אני רואה בזה ערך עליון להעניק במה למוזיקאים ואומנים צעירים. לפעמים ישנם כוכבים שרק צריך לגלות אותם ולחשוף אותם לעולם", מוסיף.

לדבריו, "המוזיקה המזרחית החרדית - עשירה מאוד באיכותה ובכמותה. בשנים האחרונות היא התפתחה והשתדרגה ובהחלט אפשר לומר שיש לה הרבה מאוד להציע".

עמירם בן לולו זמר תקליטן חרדי. צילום מסך, צילום מסך
"בתקופת הקורונה ראיתי כיצד הקדוש ברוך דואג ועושה נפלאות"/צילום מסך, צילום מסך

את הקריירה הרדיופונית החל בן לולו בשנת 2002 בתחנה הפיראטית ערוץ 2000 שם הגיש תוכנית מוזיקלית יומית. עם הקמת רדיו "קול ברמה" הוא החל להגיש בה את תוכניתו היומית עד היום הזה. בתחנה משמש בן לולו גם כמנהל המוזיקלי האחראי על הפלייליסט המושמע.

בן לולו מחזיק גם בתחנת רדיו אינטרנטית המשדרת מוזיקה בכל שעות היממה ובימים אלה הוא השיק סט להיטים חורפי וחמים המשלב גוונים שונים.

"העולם כולו עובר תקופה מאתגרת. מגיפת הקורונה גררה את כולנו לעשות חשבון נפש, לפתוח את העיניים ולראות שיש מנהיג לעולם, אבא שבשמים שאוהב אותנו ודואג לנו", מספר בן לולו וחושף, "בתקופת הקורונה ראיתי ממש בחוש את ההשגחה העליונה, כיצד הקדוש ברוך הוא דואג ועושה נפלאות".

"לכן", הוא מוסיף לוואלה! יהדות, "אני נרגש להגיש בפני עם ישראל את סט הלהיטים החדש שלי שבוודאי יגרום לכם לשמוח ולחייך ולהתמלאות בתקווה ובאמונה".

קרדיט: דוד כהן, יח"צ

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully