וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסאגה סביב לימודי הממ"ח: הרבנים פרסמו החלטה

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 9:16

בשל התערבות המדינה בתכני הלימוד, גדולי ישראל מכל המגזרים פרסמו מכתב חריף נגד רישום ילדים למוסדות המשתייכים לממלכתי-חרדי: "על כל אחד ואחד לשלוח את צאצאיו להתחנך אך ורק בגני הילדים אשר הם תחת הנהלה של אנשים היראים לדבר השם"

ילד יהודי לומד בכיתה בית ספר גן ילדים. ShutterStock
"אין לרשום את הילדים בגני ילדים עירוניים אשר אינם תחת הכוונת גדולי ישראל"/ShutterStock

קונצנזוס רבני נגד לימוד הממ"ח הממשלתיים. גדולי ישראל מכל המגזרים פרסמו אתמול (שלישי) מכתב חריף נגד הרישום למוסדות המשתייכים לממלכתי-חרדי וזאת בשל התערבות המדינה בתכני הלימוד.

הנושא שעלה בעבר רבות על סדר היום עלה שוב על שולחנם של גדולי ישראל וזאת לאור הפרסומים שהופצו על ידי עיריית בית שמש, הקוראים לבני המגזר החרדי להירשם לגני העירייה שהם בפועל תחת הממ"ח.

שובה ישראל מכתב רבנים גני ילדים. יח"צ,
המכתב/יח"צ

"דבר פשוט הוא", כתבו גדולי ישראל, "שאין לרשום את הילדים בגני ילדים עירוניים אשר אינם תחת הכוונת גדולי ישראל, ואף שאומרים כי הם ברוח 'בית יעקב', אין בזה ממש, ואדרבה יש בזה פתח לחינוך נגד התורה, וחלילה להפקיד את נשמות צאצאינו בידם, וק"ו שאין ללמד בגנים אלו, או לסייע להם".

גדולי ישראל הוסיפו במכתב שעליו חתמו גם רבני הקהילות בבית שמש כי "על כל אחד ואחד לשלוח את צאצאיו להתחנך אך ורק בגני הילדים אשר הם תחת הנהלה של אנשים היראים לדבר השם, העומדים על משמר החינוך, בהדרכת גדולי ישראל, שיהא על טהרת הקודש, בדרך ישראל סבא".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully