וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת התקשורת החב"דית חשפה: אני קוראת ספר דברים בשבת

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 12:12

אשת התקשורת החב"דית דנה ורון, לה למעלה מ-100 אלף עוקבים ברשתות החברתיות, הפתיעה את עוקביה, כשחשפה את החיבור שלה לסגולת קריאת ספר דברים בשבת, בהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו: "את הסגולות הנפלאות של הספר הזה - אין לתאר ולספר"

בווידאו: אשת התקשורת החב"דית דנה ורון/יח"צ

למעלה מ-100 אלף עוקבים ברשתות החברתיות יש לאושיית הרשת ואשת התקשורת החב"דית דנה ורון. היא מגישה תוכניות קבועות ברדיו "קול ברמה" ו"רדיו ירושלים" והיא פעילה מאוד בנושאי הליבה האקטואליים.

אמש (מוצאי שבת), הפתיעה ורון את עוקביה, כשחשפה את החיבור שלה לסגולת קריאת ספר דברים בשבת, בהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת "שובה ישראל".

לאחר צאת השבת, פרסמה ורון תיעוד מביתה, שם נראה על השולחן ספר דברים בהוצאת "תורת יאשיהו". ורון סיפרה כי לאחרונה היא החלה לקרוא את ספר דברים בשבת, לצד קריאת ספר התהילים.

"רבים יודעים שאני קוראת את ספר התהילים בכל שבת", אמרה, "ולא יודעים שלאחרונה הצטרפתי גם ללימוד הזה של ספר דברים שהוא מסוגל למלא - מלא סגולות מטורפות. הקריאה היא קריאה מאוד פשוטה וכייפית, ואני נהנית כי זה גם דברים שמעניינים".

"אתם רואים", המשיכה ורון וסיפרה לעוקביה, "כאן זה נראה כמו ספר תהילים, ויש גם אפשרות ללמוד את זה בצורה יותר מעמיקה, אבל באמת, את הסגולות הנפלאות של הספר הזה - אין לתאר ולספר, אז אני ממליצה לכם בחום, להתחיל - כמו שאתם קוראים את ספר התהילים בשבת, לקרוא גם את ספר דברים. ממליצה, ממש, ממש, ממש", אמרה לסיום.

כפי הידוע, ישנם מקורות רבים בספרות היהודית על סגולת קריאת ספר דברים. המפורסם שבהם הוא ספר "הרוקח" שמסביר כך את הרעיון שמאחורי הסגולה: את ספר דברים כתב משה רבנו ע"ה, ברוח הקודש, 36 ימים לפני פטירתו. בספר יש 955 פסוקים שהם כנגד 955 שערים שיש בשמים, ובכוחו של כל פסוק ופסוק לבקוע ולפתוח שער אחד בשמים.

"לפעמים אנחנו מתפללים ומבקשים מהקדוש ברוך הוא שיעשה איתנו ישועה, אבל השער שלנו חסום. והנה בכוחו של ספר דברים לפתוח את כל השערים ולסלול את הדרך מאיתנו ישירות לקדוש ברוך הוא". כך הסביר הרב פינטו.

לדבריו, אדם שמקפיד לקרוא ספר דברים בשבת, זוכה לראות הצלחה בכל מעשי ידיו וישועה בכל התחומים, בריאות, פרנסה, זיווג הגון, ילדים, שלום בית ועוד.

וכך במציאות: אלפי סיפורים ניסים מתפרסמים ללא הפסקה ברשתות החברתיות. גברים ונשים כאחד - מעידים - שבזכות קריאת ספר דברים הם ראו ישועה וברכה ותפילתם התקבלה.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully