וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראב"ד נגד השר: צריך ללחום את מלחמת ה'

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 10:57

הגאון רבי משה שטרנבוך תקף בחריפות את שר התקשורת יועז הנדל בשל כוונתו לחולל שינויים בהתנהלות הקומה הכשרה בסלולרי הכשר: "בשנים קודמות לא חשבו על דבר כזה שיהודים מזרע ישראל לא יניחו לנו לשמור את התורה בארץ הקודש"

הרב משה שטרנבוך. Creative Commons
"לא מניחה ליהודי החרדי לשמור את התורה". הגאון רבי משה שטרנבוך/Creative Commons

מתקפה חריפה: ראב"ד "העדה החרדית" הגאון רבי משה שטרנבוך תקף בחריפות את שר התקשורת יועז הנדל בעקבות כוונתו לחולל שינויים בהתנהלות הקומה הכשרה בסלולרי הכשר. לדבריו, הממשלה הנוכחית "לא מניחה ליהודי החרדי לשמור את התורה".

בתחילת דבריו בעיר בית שמש, אמר הרב שטרנבוך כי "בזמנינו נמצאים אנו בתקופה קשה, והשטן הוא מלאך המוות מנהל מלחמה גדולה שעם ישראל יעברו מדרך התורה ודרך הקדושה, ובפרט בענייני קדושה שהוא יסוד התורה, וכעת עומדים ראשי השלטון להביא מכשול גדול בקדושת ישראל ולבטל את הקומה הכשרה".

"בשנים קודמות", הוסיף הראב"ד, "לא חשבו על דבר כזה שיהודים מזרע ישראל לא יניחו לנו לשמור את התורה בארץ הקודש, אבל בדורינו הניח לנו הקב"ה ניסיון גדול כזה שהוא ניסיון מיוחד לפני ביאת משיח, ועלינו לעמוד איתנים לנוכח ניסיונות הזמן וללחום את מלחמת ה'".

"עלינו להחמיר כאן בשכונה על שמירת גדרי הצניעות, ואנחנו נמצאים כבר בדלת ובפתח של משיח צדקינו, ועוברים אנו את הניסיונות האחרונים העוברים עלינו הלוך וחזור פעם אחר פעם, ועלינו ללחום את מלחמת ה' ולעמוד על משמר התורה, ויה"ר שנזכה בקרוב לגאולה הקרובה במהרה".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully