וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפודקאסט החסידי הראשון: חב"ד מחבקת את הטכנולוגיה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 14:08

פרוייקט חדש שצפוי להוביל למהפכה בעולם התוכן של חסידי חב"ד בארץ ובעולם יצא לדרך: בכל פודקאסט יעלה נושא אקטואלי הנמצא על סדר היום ויציג את העמדה והזווית החב"דית. הפרטים המלאים בפנים

הפודקאסט החרדי חב"די הראשון. יח"צ,
על פי התכנית, 20 הפודקאסטים הראשונים יוקדשו לשלוחי חב"ד ומנהלי המוסדות/יח"צ

תופעת הפודקאסטים הפכה לטרנד בשנים האחרונות. המונים בכל העולם מעשירים ידע על ידי האזנה לפודקאסטים, בבית, בדרכים ובמכוני הכושר, ועכשיו התופעה מגיעה לחסידות חב"ד.

השבוע החל פרוייקט שצפוי להוביל מהפכה בעולם התוכן של חסידי חב"ד בארץ ובעולם. מטרת הפרוייקט לבנות עולם תוכן שלם שיועבר באמצעות תכניות אירוח מוקלטות - "פודקאסטים" אליהם ניתן יהיה להאזין בכל שעות היממה.

בכל פודקאסט יעלה נושא אקטואלי הנמצא על סדר היום ויציג את העמדה והזווית החב"דית. את הפרוייקט מובילה אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב. מובילי הרעיון - החליטו ללכת על תהליך מדורג, שבסופו כל חסיד חב"ד ייחשף לפודקאסטים ולתוכנם העשיר.

על פי התכנית, 20 הפודקאסטים הראשונים יוקדשו לשלוחי חב"ד ומנהלי המוסדות, לאחר מכן יופקו פודקאסטים לאנשי חינוך, ובשלבים הבאים יופקו תכניות מיוחדות על נושאים המעסיקים הורים ותכניות אירוח לילדים וזאת במטרה להנמיך את אחוזי הצפייה במחשב.

בשלב הראשון נבחרו מספר נושאים המעסיקים שלוחים ומנהלי מוסדות ביום יום, ונבחרו אנשי מקצוע המומחים בתחום וכן שלוחים ומנהלי מוסדות שכבר עשו זאת בהצלחה.

המומחים רואיינו באולפן מיוזיקול, המתמחה במיוחד בהפקת פודקאסטים, בהנחייתו של איש התקשורת החב"די ר' אפרים קמיסר.

סדרת הפודקאסטים הראשונה נקראת "ראש המוסד" ומטרתה לתת כלים ורעיונות לשלוחים לבצע את שליחותם צעד אחד קדימה.

באגודת חסידי חב"ד אומרים כי "אנו נרגשים לעשות משהו חדש ומקווים להנעים את זמנם של מנהלי המוסדות בחומר איכותי עם כלים חדשניים ורעיונות מקוריים. הפודקאסטים ייערכו במשך השבוע הבא ויחלו להיות מופצים מהחודש הבא בפלפורמות שונות, כאשר כל שבוע יופץ פודקאסט אחד בלבד".

מאחורי היוזמה עומד הרב יוסף יצחק אהרונוב ראש הארגונים המרכזיים וראש מפעל השליחות של חב"ד בישראל. היוזמה הנוכחית היא לכבוד 120 שנה להולדת הרבי מליובאוויטש זצ"ל.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully