וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעניין: האוסף הראשון בעולם של אסימוני NFT יהודים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 11:25

קבוצת צעירים יהודים בוגרי מוסדות החינוך של הקהילה היהודית במוסקבה שקדה במשך חצי שנה על האוסף הראשון בעולם של אסימוני NFT מעיטורים תלת מימדיים, אחרי שקיבלה את ברכתו של הרב הראשי לרוסיה הגאון רבי בערל לאזאר. המכירה בעיצומה

ה-NFT היהודים הראשונים בעולם. יח"צ,
ה-NFT היהודים הראשונים בעולם/יח"צ

ברוסיה החלה היום מכירה של "אסימון חסר תחליף" המוכר בעולם בשם NFT שהוא סוג מיוחד של פרוטוקול קריפטוגרפי המייצג נכס ייחודי, שבניגוד למטבעות מבוזרים כגון ביטקוין ואסימוני רשת או שירותים רבים אחרים, הרי שאסימונים אלו לא ניתנים להחלפה באחר דומה לו ולכן מעצם טבעו אינו בר-חליפין.

קבוצת צעירים יהודים בוגרי מוסדות החינוך של הקהילה היהודית במוסקבה, קיבלה את ברכתו של הרב הראשי לרוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, לאחר שבדק את הנושא המרתק מכל צדדי ההלכה ושקדו במשך חצי שנה על האוסף הראשון בעולם, של אסימוני NFT מעיטורים תלת מימדיים, מתוך כמה פריטים בבית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה.

ה-NFT היהודים הראשונים בעולם. יח"צ,
ה-NFT היהודים הראשונים בעולם/יח"צ

הוא ציין "כי עלינו להשתמש למעשים טובים בכל דבר חדש המתגלה בעולם, וכעת גם עם אסימוני NFT שהפכו נפוצים לאחרונה. ומי שרוכש את האסימונים היהודים, בנוסף לבעלות על הגרסה הדיגיטלית שלו, הוא גם זוכה לכללות המצוות, שהיא מצוות צדקה, בכך שכל ההכנסות הן לקהילה היהודית".

את הפרויקט יזם מרדכי קנטור, רב קהילת הסטודנטים היהודיים, בבית הספר הגבוה לכלכלה במוסקבה. האוסף כולל ארבעה אסימונים מתוך פרטי בית הכנסת ושלושה אסימונים עשויים ממטבעות שהונפקו לרגל פתיחת בית הכנסת לפני 22 שנה.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully