וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו בלונדון: מכתבי ה"חתם סופר" ועד כינוסי האלפים

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 16:25

המסע של מנהיג "שובה ישראל" בבירת אנגליה בעיצומו. הרב פינטו העניק ברכה ועצה למאות חסידים, נועד עם הדיין הגאון רבי משה מנחם וייס וחזה במחזה יוצא דופן כשבפניו הוצג פנקס כתבי יד של מרן בעל "החתם סופר" זצ"ל

הרב פינטו. יח"צ,
מאות חסידים קיבלו ברכה מהרב פינטו/יח"צ

מסע החיזוק של האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בלונדון - בעיצומו. בשבוע האחרון קיים הרב פינטו עשרות שיעורי תורה ומוסר וקיבל אלפים לעצה והכוונה.

אמש (רביעי) התקיים שיעור מרכזי בבית המדרש של חסידות בעלזא בבירה הבריטית. לאחר השיעור, מאות חסידים עברו לפניו לברכה ועצה וקיבלו מידיו מטבע לשמירה והצלחה.

קודם לכן, נועד האדמו"ר הרב פינטו עם הדיין הגאון רבי משה מנחם וייס, רב קהילת סאטמר מהר"א בלונדון, לשיחת חיזוק ודברי תורה קדושים.

הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו בלונדון/יח"צ

מחזה יוצא דופן ומרגש נרשם בעת שהרב פינטו ערך קבלת קהל בבית המדרש בעלזא, כשבפניו הוצג פנקס כתבי יד של מרן בעל "החתם סופר" זצ"ל, שהחל לכתוב בשנת תקנ"ט ובחלקו כתב יד על ספר דברים.

"ידועה אהבתו של האדמו"ר הרב פינטו לתורת רבנו החתם סופר, ואין יום שעובר עליו ללא לימוד בתורת החתם סופר וכשהגיעו אליו כתבי ידו - שמח והתרגש מאוד", הסבירו תלמידיו.

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו עם הלורד הבריטי רמי ריינג'ר, חבר בית הלורדים של הממלכה המאוחדת וחבר המפלגה השמרנית הבריטית. יח"צ,
הרב פינטו עם הלורד הבריטי רמי ריינג'ר/יח"צ

במהלך השבוע, נפגש האדמו"ר הרב פינטו עם הלורד הבריטי רמי ריינג'ר, חבר בית הלורדים של הממלכה המאוחדת וחבר המפלגה השמרנית הבריטית. ריינג'ר הגיע לבית האכסנייה של האדמו"ר הרב פינטו והשניים שוחחו ביחידות זמן רב. בשיחה עלו הצרכים הדתיים של יהודי בריטניה בעת הזו של התפרצות נגיף הקורונה ובכלל.

ריינג'ר הבטיח להרב פינטו לסייע בכל כוחו לצרכי היהודים בממלכה המאוחדת ואמר, "בריטניה בלי היהודים היא לא אותה בריטניה. היהודים הם חלק אינטגרלי מאיתנו", כמו"כ הוא גינה מקרי אנטישמיות שנרשמו בעבר ואמר: "צריך לבער את האנטישמיות מהעולם".

הרב פינטו הודה לריינג'ר על המילים החמות ובירכו: "כשם שאתה פועל להרבות טוב ושלום בעולם - כך תדע רק טוב בכל מעשי ידיך". השניים קבעו להיפגש שוב בקרוב. צפו בתיעוד מהפגישה.

הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו בלונדון/יח"צ

בראשית השבוע התקיים מעמד חיזוק המוני באולמי "בית רחל", בשכונת סטמפורד היל ולאחר מכן עברו אחד אחד לפני האדמו"ר לקבל ברכה.

בדבריו הרחיב הרב פינטו על מצב הדור הנוכחי שבו "האמת נעדרת", והדרך היא להידבק בדורות הקודמים ובפרט במשה רבינו על השלום.

קודם לכן, נועד הרב פינטו עם זקן ראשי הישיבות באירופה הגאון רבי אליקים שלזינגר לשיחת חיזוק גדושה בדברי תורה.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully