וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בעולם התורה הספרדי: ראש הישיבה הלך לעולמו

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 10:09

הגאון רבי צבי סימן טוב זצ"ל, מזקני וגדולי הרבנים הספרדים בישראל, הלך לעולמו והוא בן 85. תנועת ש"ס פרסמה הודעת אבל: "אבדן הגדול לעולם התורה והישיבות"

הגאון רבי צבי סימן טוב זצ"ל בשיח עם חכם שלום כהן. יעקב כהן,
הגאון רבי צבי סימן טוב זצ"ל בשיח עם חכם שלום כהן/יעקב כהן

עולם התורה הספרדי אבל על פטירתו של הגאון רבי צבי סימן טוב זצ"ל, מזקני וגדולי הרבנים הספרדים בישראל שהלך לעולמו והוא בן 85.

המנוח זצ"ל ייסד את הישיבה הגדולה "אור התורה", הישיבה הספרדית הראשונה בבני ברק, כיהן בראשותה כ - 30 שנה והעמיד תלמידים רבים.

לאורך שנות חייו הוא הרביץ תורה ומוסר בישיבת 'חזון עובדיה' ושימש כרבם של יוצאי אפגניסטן בארץ ובעולם. בסוף השבוע הוא הלך לעולמו.

תנועת ש"ס פרסמה הודעת אבל על לכתבו של המנוח זצ"ל שבה נכתב כי רבניה ונציגיה "המומים ומבכים מרה את פטירתו של האי גברא רבא, שריד לדור דעה, מגדולי וזקני הדור, גאון הענווה והיראה, בקיא בכל מכני התורה, הרביץ תורה לאלפים והעמיד תלמידים הרבה מהם יצאו ראשי ישיבות ומוסדות מפארה של היהדות הספרדית התורנית, זכה ליצוק מים על ידיהם של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ומרן חכם בן ציון אבא שאול זצוק"ל, חיזק ורומם קרנה של תורה".

"מועצת חכמי התורה ותנועת ש"ס אבלים יחד עם כל בית ישראל על האבדן הגדול לעולם התורה והישיבות, וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'", נכתב בהודעה.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully