וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התופעה שמטרידה את יהודי ניו יורק: "שנאה"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 12:10

בעקבות מקרי האלימות הרבים נגד יהודים לאחרונה ברחבי ניו יורק, העסקנים היהודים פגשו את ראש העיר אריק אדמס: "הוא העביר מסר חזק וברור - שנאה לא תתקבל בניו יורק"

איש גבר יהודי ברחובות ניו יורק. ShutterStock
"משמח לראות את ראש העיר שומר על בטיחות תושבי ניו יורק"/ShutterStock

מקרי האלימות נגד יהודים התרבו לאחרונה ברחבי ניו יורק והחשש מהעלייה האנטישמית הביאה את העסקנים היהודים להיפגש עם ראש העיר של ניו יורק אריק אדמס.

בראשית השבוע התקיימה פגישה יזומה, שמלבד אדמס ומספר עסקנים - השתתפו בה גם סגן ראש העיר והאחראי על בטיחות הציבור, בכירי בצוות של רה"ע, יועצים, לצד אנשי משטרת ניו יורק שהציגו נתונים לפיהם חלה עליה תלולה במספר האירועים נגד יהודים.

"את עיקר המלחמה בפשעי השנאה יש למקד בתחום החינוך והאכיפה", טען ראש העיר, הוא סיפר כי ביקש מהאחראית על החינוך העירוני להשתתף במפגש "כקריאה לפעולה", כלשונו, על מנת לשתף פעולה עם מנהיגי כלל אוכלוסיות המיעוטים בעיר ולהוסיף תוכנית לימודים לבתי הספר כדי לחנך את התלמידים, לכבוד ורגישות לקהילות הרבות המגוונות של ניו יורק.

במפגש אמר נציג המשטרה כי "אנו מתייחסים לפשעים אלו ברצינות, אנו מעריכים את השותפות שיש לנו בקהילה ואנו מקווים להעצים זאת בהמשך".

נציג הקהילה היהודית הספרדית בניו יורק אמר כי "זה משמח לראות את משרדו של ראש העיר עובד בצוותא עם משטרת ניו יורק כדי לשמור על בטיחות תושבי ניו יורק".

"בזה שראש העיר לקח חלק מהצוות הבכיר שלו וחיבר אותם לפגישה - הוא העביר מסר חזק וברור - ששנאה לא תתקבל בניו יורק", הוסיף העסקן החב"די יעקב ברמן.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully