וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה באוקראינה: "העדה החרדית" פרסמה קריאה חריגה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 7:35

בעקבות המצב, חברי בית דין צדק של "העדה החרדית" קוראים לכל אחד ואחד לומר בכל יום שלושה פרקי תהילים ותפילת "אחינו כל בית ישראל" לאחר תפילת השחרית, להצלחת יהודי אוקראינה הנמצאים בצרה

"העדה החרדית" קוראת להתפלל למען יהודי אוקראינה. יח"צ,
הקריאה של "העדה החרדית"/יח"צ

מלחמת אוקראינה - רוסיה, הביא את חברי בית דין צדק של "העדה החרדית" לפרסם קריאה חריגה, על פיה, על כל אחד ואחד לומר בכל יום שלושה פרקי תהילים ותפילת "אחינו כל בית ישראל" לאחר תפילת השחרית, להצלחת יהודי אוקראינה הנמצאים בצרה.

חברי הבד"ץ חתמו וכתבו כי "אחינו בני ישראל", לדבריהם, "כאשר רוחות מלחמה נושבות בעולם, ואחינו בני ישראל תושבי המקומות ההם נתונים במצור ובמצוק ורבים הוצרכו לנדוד ממקומם, חובת כל איש ישראל היחיד והציבור להעתיר בתפילה לשלומם ומנוחתם של בני ישראל בכל מקום שהם ולהטות לב המלכות עליהם לטובה".

עוד הוסיפו כי "על כן בהוראת כ"ק מרן הגאב"ד והגאונים הצדיקים חברי הבד"צ, עד יעבור זעם יאמרו שלושה פרקי תהילים עם תפילת אחינו בני ישראל הנתונים וכו' בכל יום לאחר תפילה השחרית".

"והשי"ת ירחם עלינו למנוע משחית מבית ישראל בגל מקום שהם, ולא תאונה אליהם רעה ונגע לא יקרב באוהליהם, ובקרוב נתבשר בגאולת עולמים ופעמי משיח בן דוד וקיבוץ נדחי ישראל ע"י גאולינו ה"צ, מתוך רחמים גדולים", כתבו לסיום.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully