וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון התחזקה: אלפים בשיעורו של רבי יואל פינטו

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 10:44

צפו בתיעוד: בנו בכורו וממשיך דרכו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו קיים שיעור בבית המדרש "שובה ישראל" בשכונת אגמים באשקלון, והתייחס גם למציאות האקטואלית המורכבת ולמלחמה באוקראינה

בווידאו: רבי יואל פינטו מעביר שיעור באשקלון בהשתתפות אלפים/יח"צ

תיעוד: אלפים הגיעו אמש (שלישי) לשיעורו של רבי יואל פינטו, בנו בכורו וממשיך דרכו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו - מנהיג קהילות "שובה ישראל" בארץ ובעולם.

השיעור התקיים בבית המדרש "שובה ישראל" בשכונת אגמים באשקלון וכאמור השתתפו בו אלפים שבאו מכל רחבי הארץ. רבי יואל פינטו הגיע לישראל, למספר ימים, במטרה לחזק את עשרות בתי המדרש של "שובה ישראל" הפזורים בארץ.

למעלה משעתיים, נשא הרב פינטו דברי תורה ומוסר, מערכה מסתעפת המקשרת את עניין מחיית עמלק וחג הפורים לסגולת ספר דברים שכתב משה רבינו ע"ה שיום הולדתו ופטירתו יחול מחר - ז' באדר.

השיעור המלא

רבי יואל פינטו התייחס גם למציאות האקטואלית המורכבת ולמלחמה באוקראינה והביא את דברי חז"ל שאומרים שכל המלחמות בעולם באות כדי לעורר את עם ישראל.

רבי יואל פינטו מעביר שיעור באשקלון בהשתתפות אלפים. יח"צ,
רבי יואל פינטו מעביר שיעור באשקלון בהשתתפות אלפים/יח"צ
רבי יואל פינטו מעביר שיעור באשקלון בהשתתפות אלפים. יח"צ,
רבי יואל פינטו מעביר שיעור באשקלון בהשתתפות אלפים/יח"צ

השיעור שודר בשידור וידאו חי לאלפים מכל העולם. רבי יואל פינטו צפוי להישאר בישראל מספר ימים שבמסגרתם הוא ימסור שיעורי תורה וחיזוק ויבקר כאמור בישיבות השונות אשר תחת מוסדות "שובה ישראל".

האדמו"ר הרב פינטו מפליג באופן תדיר בשבחו של בנו ממשיך דרכו. אמש לפני תחילת השיעור באשקלון, אמר האדמו"ר על בנו כי הוא "אהוב וצדיק, קודש קדשים, אור גדול, העמוד של שובה ישראל".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully