וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק בלוס אנג'לס. הרב פינטו למיליארדר היהודי: "תקדש שם שמים"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 10:32

האדמו"ר הרב פינטו נועד עם המיליארדר האמריקני לארי מייזל, שייסד את מוזיאון הסובלנות ומכהן גם כיו"ר מרכז שמעון ויזנטל: "תזכה לקדש שם שמים, ולהמשיך לעשות טוב ולעזור לחלשים", אמר לו הרב פינטו, שהעניק למיליארדר מטבע סגולה. צפו בתמונות

הרב פינטו בלוס אנג'לס. יח"צ,
הרב פינטו בלוס אנג'לס/יח"צ

בימים אלו שוהה האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל", בלוס אנג'לס, וזאת במטרה לחזק ולהרחיב את פעילות התורה והחסד של קהילתו אשר לה מספר ישיבות בקליפורניה, ארה"ב ולמעלה מ-100 ישיבות ברחבי העולם.

האדמו"ר הרב פינטו קיים אמש קבלת קהל שבמהלכה עלו למעונו אלפים, להתייעץ ולקבל ברכה. האדמו"ר נפגש עם אישי ציבור, פוליטיקאים ואנשי עסקים ומסר שיעורי תורה ומוסר שהועברו בשידור וידאו חי ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים.

אמש נפגש האדמו"ר הרב פינטו עם נציג בית הנבחרים של ארצות הברית ג'ימי גומז. במהלך הפגישה, גומז קיבל סקירה מקיפה על פועלה של "שובה ישראל" בעולם, ואף התחייב לסייע רבות במסגרת יכולותיו להמשך הפעילות המבורכת.

האדמו"ר פינטו בירך את חבר בית הנבחרים ואמר לו "בזכות האבות הקדושים - תזכה לחיים טובים שבהם תעשה פעולות טובות", לסיום העניק לו האדמו"ר הרב פינטו, מטבע ייחודי לשמירה והצלחה.

הרב פינטו בלוס אנג'לס. יח"צ,
הרב פינטו בלוס אנג'לס/יח"צ
הרב פינטו בלוס אנג'לס. יח"צ,
הרב פינטו בלוס אנג'לס/יח"צ

פגישה נוספת התקיימה אתמול בלוס אנג'לס במעונו של האדמו"ר הרב פינטו, עם המיליארדר האמריקני לארי מייזל, שייסד את מוזיאון הסובלנות ומכהן גם כיו"ר מרכז שמעון ויזנטל.

במהלך הפגישה דובר רבות על עזרתו של לארי מייזל לסייע במיגור הגזענות בעולם וברצונותיו לסייע ולהיטיב לבני האנושות.

בתום שיחת התייעצות אישית קיבל לארי מטבע סגולה מהאדמו"ר הרב פינטו לשמירה והצלחה. "תזכה לקדש שם שמים, ולהמשיך לעשות טוב ולעזור לחלשים", אמר לו הרב פינטו.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully