וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא דופן: הרב זילברשטיין הודה לשוטרים שליוו את מיטת שר התורה

דוד ברגר, מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 15:13

הרב יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה וגיסו של הרב חיים קנייבסקי, נפגש עם עשרות השוטרים שאבטחו את מסע ההלוויה

הרב יצחק זילברשטיין עם השוטרים שליוו את מיטת הרב חיים קנייבסקי/ישי ירושלמי

מפגש יוצא דופן נערך אתמול (שלישי) בין עשרות השוטרים שאבטחו את רכב מיטתו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל במהלך מסע ההלוויה שנערכה ביום ראשון האחרון בעיר בני ברק, לבין גיסו הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א - חבר מועצת גדולי התורה.

המפגש המיוחד נערך בבית מדרשו של הרב זילברשטיין, כאשר מי שתיווך ויזם את הפגישה המרגשת היה הרב ארז סבג, רב מג"ב מרכז. במהלך המפגש סיפר הרב זילברשטיין לעשרות השוטרים על גדלותו, תורתו וקדושתו של מרן שר התורה ועל הזכות הגדולה שנפלה בחלקם לאבטח את רכב מיטתו במהלך מסע הלווית הענק.

מסע הלוויייה של הרב חיים קניבסקי, בני ברק, 20 במרץ 2022. עיריית בני ברק, אתר רשמי
אבטחת מסע ההלוויה ביום ראשון/אתר רשמי, עיריית בני ברק

במפגש המרגש הודה הרב זילברשטיין לשוטרים אשר משקיעים מכוחותיהם למען שמירה על הציבור במהלך היום יום ועל הסדר המופתי שהם דאגו שיישמר במהלך ההלוויה, דבר שהגדיל עד למאוד את כבוד התורה שהגיע למרן שר התורה זיע"א בדרכו האחרונה.

רב המשטרה הרב רמי רחמים ברכיהו שהשתתף אף הוא במפגש המרגש שוחח דקות ארוכות עם הרב זילברשטיין על חובתם של השוטרים לשמור על הסדר ועל הממשק בינם לבין המגזר החרדי. בסיום המפגש אמר הרב זילברשטיין לשוטרים: "תתפללו לפני הקדוש ברוך הוא שלא תצא תקלה תחת ידכם ובעזרת השם תזכו לסייעתא דשמיא מופלגת".

דוד ברגר, מטעם שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully