וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפילות וישועות: הרב פינטו פקד את קברי הצדיקים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 15:32

אחרי שביקר במולדובה, מנהיג "שובה ישראל" הגיע לקראקוב, שם השתטח על קברות הקדושים והצדיקים שבעיר בהם רבינו הרמ"א על התוספות יו"ט והב"ח. המונים קיבלו אותו בהתרגשות

בווידאו הרב פינטו משתטח על קברי צדיקים/יח"צ

במהלך כיממה וחצי, קיים האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש קהילות "שובה ישראל" בעולם, בלוויית בנו בכורו, רבי יואל פינטו, מסע חיזוק ותפילות, בו הוא העתיר, לישועת הכלל והפרט, בציונם של גדולי וקדושי עליון.

כזכור, מסעו של הרב פינטו החל במולדובה, לשם הגיע האדמו"ר במסגרת מאמציו לשמר את בית העלמין היהודי העתיק של העיירה רשקוב, בו טמונים גדולי עולם, ולהקים מחדש ולשפץ את בית הכנסת העתיק שבו התפלל אחד מגדולי החסידות ומראשוני תלמידי הבעש"ט הקדוש, רבי שבתי מרשקוב זיע"א, שמוזכר רבות בשיעורי האדמו"ר.

במהלך הביקור במולדובה נפגש הרב עם סרג'יו פרודן - שר התרבות והתיירות של הרפובליקה המולדובית ועם ואדים קרסנוסלסקי - נשיא טרנסניסטריה, שהבטיחו לסייע במירה על המקומות הקדושים.

הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו/יח"צ
הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו/יח"צ
הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו/יח"צ

ממולדובה המשיך האדמו"ר, לציונו של בעל "הפלא יועץ, רבי אליעזר פאפו זצוק"ל הקבור בסילסטרה שבבולגריה, שם העתיר בתפילות למען כלל עם ישראל ולמען בני קהילת "שובה ישראל".

בהמשך המסע הגיע האדמו"ר הרב פינטו לעיר קראקוב, שם השתטח על קברות הקדושים והצדיקים שבעיר בהם רבינו הרמ"א על התוספות יו"ט והב"ח. משם הוא הגיע לציונו של ה"נועם אלימלך" שבליזענסק, ביום ההילולא.

עם הגעתו לציון, קבלו המונים בהתרגשות את פני הרב פינטו, בהם אדמורי"ם וגדולי תורה ששהו במקום, כשרבים עומדים ומבקשים כי יזכירם בתפילה ולברכה.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully