וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדמו"ר שיגר מכתב מארה"ב: "האיר לכל העולם כולו באור תורתו"

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 10:46

האדמו"ר מצאנז קלויזענבורג נפרד משר התורה במכתב ניחומים מרגש: "כל בית ישראל היה נשען עליו וכל דבר קשה הביאו אליו והיה כל מבקש השם"

האדמו"ר מצאנז קלויזענבורג נפרד משר התורה. יח"צ,
האדמו"ר מצאנז קלויזענבורג נפרד משר התורה/יח"צ

במכתב הניחומים כתב האדמו"ר: "בתוך כלל ישראל הנני משתתף בצערכם, על שהורם הנזר והוסרה העטרה מעל כל בית ישראל, ניצחון האראלים על המצוקים, בהסתלקותו לשמי רום של אביכם מרן הגאון האדיר הצדיק שר התורה והיראה זיע"א, מרא דכולא תלמודא אשר כל רז לא אניס ליה, זקן ויושב בישיבה אשר מעודו לא פסק פומיה מגרסתו ולא מש מאהלה של תורה והאיר לכל העולם כולו באור תורתו וקדושתו".

עוד כתב האדמו"ר מצאנז קלויזענבורג: "כל בית ישראל היה נשען עליו וכל דבר קשה הביאו אליו והיה כל מבקש השם וכל צמא למים בא אל אוהלו לשמוע את דבר השם וזיכה רבים בחיבוריו הנפלאים ונהנו ממנו רבבות ואלפים עצה ותושיה ובתורתו ובתפילתו הגן על כל ישראל ובלבו הרחום נשא עיניו לכלל ולפרט, אוי מי יתן לנו תמורתו".

"בנחמת ציון וירושלים, תנוחמו בכפליים, מה כאן עומד ומשמש אף שם עומד ומשמש. אך טוב וחסד ששון ושמחה ישמע במעוניכם ובחודש הזה אשר נהפך מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב נשמע ונתבשר בשורות טובות, בשמחתן ובישועתן של ישראל בביאת גואל צדק במהרה בימינו", הוסיף האדמו"ר במכתב הניחומים.

האדמו"ר מצאנז קלויזענבורג נפרד משר התורה. יח"צ,
האדמו"ר מצאנז קלויזענבורג נפרד משר התורה/יח"צ

יצוין, כי ביום שישי כשהודיעו לאדמו"ר על פטירת שר התורה זצ"ל, הוא הורה לבטל באופן מיידי את "טיש ,שושן פורים שהיה אמור להיערך בחסידות בהשתתפות אלפים, כאות אבל על הבשורה הקשה.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully