וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה וחדשנות: הפייטן אירח את שלומי שבת

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 10:46

ליאור אלמליח & אוריאל שי שחררו סינגל שני מתוך הפרוייקט המוזיקלי "תא ְקּדו ּם", בו הם מארחים את הזמר והיוצר שלומי שבת, שאמר: "כשקיבלתי את הסקיצה של השיר כבר ידעתי שאקליט אותו. החיבור עם הפרוייקט הוא מיוחד מאוד". האזינו

"לך ליבי" - סינגל שני מתוך הפרוייקט המוזיקלי "תא ְקּדו ּם", מבית היוצר של של ליאור אלמליח & אוריאל שי המאגד בתוכו מגוון סגנונות ומאופיין במסע מוזיקלי אל השורשים והמקורות של המוזיקה היהודית-מזרחית, שילוב של המסורת העממית לצד שירים מקוריים חדשים, יצירה בת זמננו לצד נוסטלגיה אהובה.

לך ליבי, הוא שיר משותף פרי יצירת הפרוייקט יחד עם שלומי שבת, שיר ייחודי שמדגיש את היופי והעוצמה של שילוב כוחות והקולות השמימיים של שלושתם שיוצר קסם מההאזנה הראשונה.

"לך ליבי לך חיי, לך רוחי ושמחתי את כל הטוב שבא עליי, ועוד השליתי את עצמי בבקשה תשמור עליי, שלא תברח אהבתי, שלא אהיה יותר לבד".

ליאור אלמליח, מהקולות המוערכים והאהובים בתחום הפיוט והמוזיקה האנדלוסית, זוכה פרס שר החינוך למוסיקה לשנת 2018 ,שיתף לאורך השנים פעולה עם אמנים מובילים מחו"ל בתחום מוזיקת העולם, ובמשך שנים רבות שימש סולן התזמורת האנדלוסית הישראלית.

אוריאל שי, זמר-יוצר צעיר הסולל לאט ובבטחה דרך מרשימה ללב הקהל הישראלי. בשנים האחרונות שיחרר שירים מקוריים שלו, מלחין לאמנים ישראלים מובילים, ביניהם שלומי שבת, ובמקביל מכה שורשים בתרבות הפיוט היהודית, בעיקר כזמר צעיר ובולט שמהווה את דור ההמשך למוזיקת הפיוט של אלמליח, שמהווה אבן יסוד בפיוט היהודי מזרחי.

שלומי שבת: "כשקיבלתי את הסקיצה של השיר כבר ידעתי שאקליט אותו. החיבור עם הפרוייקט הוא מיוחד מאוד, ליאור אלמליח מטובי הזמרים והפייטנים, ואוריאל שי בקולו המלטף הביא אותנו ליצירה מושלמת".

ליאור אלמליח: "מרגע ששמעתי את השיר בגרסה הראשונית עם אוריאל היה לי חיבור מיוחד ללחן, לטקסט ולשירה המרגשת של אוריאל; השיר כולו מדבר רוחניות ומשם החיבור לשלומי שבת שכולו נשמה היה טבעי לגמרי". אוריאל שי: "עבורי זה הגשמת חלום לשתף פעולה עם שלומי ועם ליאור - אמנים שגדלתי עליהם".

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully