וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין שיגר אגרת ברכה ליהודי רוסיה: "הכרה והוקרה"

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 12:33

נשיא רוסיה לא ויתר על המסורת וכמדי ערב חג שלח ברכה ליהודי רוסיה: "עליי לציין בשביעות רצון את התרומה הגדולה של הארגונים היהודיים בפיתוח ארצנו, בחיזוק היסודות הרוחניים והמוסריים של החברה ברוסיה, בקידום הרב-שיח הפורה של בני עמים שונים ודתות שונות"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שיגר אגרת ברכה ליהודי רוסיה. יח"צ,
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שיגר אגרת ברכה ליהודי רוסיה/יח"צ

כמדי ערב חג, גם הפעם שיגר נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אגרת ברכה ליהודי רוסיה, דרך לשכת רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר.

במכתבו כותב פוטין: "אל יהודי רוסיה. אני מברך אתכם מכל הלב לרגל חג הפסח. זה חג עתיק ימים ויקר במיוחד ליהודים, והוא מתאר מאורעות היסטוריים חשובים, מפנה את האנשים הדתיים אל המסורת הדתית והתרבותית של העם היהודי, מסורת העוברת מדור לדור מתוך זהירות וכבוד".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שיגר אגרת ברכה ליהודי רוסיה. יח"צ,
אגרת הברכה של פוטין/יח"צ

נשיא רוסיה ממשיך באגרתו: "עליי לציין בשביעות רצון את התרומה הגדולה של הארגונים היהודיים בפיתוח ארצנו, בחיזוק היסודות הרוחניים והמוסריים של החברה ברוסיה, בקידום הרב-שיח הפורה של בני עמים שונים ודתות שונות".

"הקהילה היהודית ברוסיה משתתפת באופן פעיל בחינוך הדור הצעיר, בפתרון הבעיות החברתיות האקטואליות, במעשי צדקה. העבודה המסועפת הזאת דרושה ביותר ע"י הציבור והיא ראויה להכרה ולהוקרה רבה. הלוואי והחג יביא אושר, הבנה ורווחה לבתיהם. אני מאחל לכם הצלחה, בריאות ופריחה. ולדימיר פוטין", סיים.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully