וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסי ניסים": האפילפסיה הנדירה נעלמה בזכות ספר דברים

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 12:43

מכל העדות והחוגים רבים מפרסמים את דבר הישועה שפקדה אותם - בעקבות הקריאה בספר דברים, כפי הוראת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. ברשתות החברתיות הדבר הפך לטרנד, כשבימים האחרונים פורסמה עדות מרגשת במיוחד

סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי הוראת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ממשיכה להתפשט בעולם היהודי. רבים מכל העדות והחוגים מפרסמים את דבר הישועה שפקדה אותם - בעקבות הקריאה בספר שכתב משה רבינו ע"ה.

"ניסי ניסים": האפילפסיה הנדירה נעלמה בזכות ספר דברים. יח"צ,
"ניסי ניסים": האפילפסיה הנדירה נעלמה בזכות ספר דברים/יח"צ

ברשתות החברתיות - הדבר הפך לטרנד. בימים האחרונים פורסמה באינסטגרם עדות מרגשת. "הבטחתי לפרסם - אז אשמח שתפרסמו בעילום שם את הנס שלי", כתבה בעלת המעשה. וכך היא מספרת: "אספר בקצרה כי זה סיפור ממש ארוך. בגיל חמישה חודשים גילו לבת שלי אפילפסיה נדירה שגרמה לפרכוסים שעלולים לפגוע במוח".

"לתופעה הזו יש מספר טיפולים שהראשון הוא דרך סטרואידים. טיפול שמצליח ב-50 אחוז והוא עלול לגרום לתופעות לוואי איומות, כמו עיוורון, חס וחלילה ועוד".

"החלטנו ללכת על הטיפול, למרות החששות - בד בבד התחלתי לקרוא כל שבת בדריכות ובקביעות ספר דברים, וניסי ניסים, בדיקת Eeg ראשונה בביקורת לאחר שבועיים יצאה תקינה, בדיקה שנייה - לאחר חודש - יצאה אף היא תקינה, בדיקה נוספת שעשינו לא מזמן על המוח - יצאה תקינה".

"ברוך השם", סיפרה בהתרגשות, "תודה לבורא עולם על הזכות לקרוא ספר דברים, ישועות וניסים מעל הטבע!. וגם עשיתי את הסגולה של רבי מתיה בן חורש - ונושעתי!. תודה לבורא עולם ישתבח שמו".

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully