וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד שיקבע את העתיד שלך קורה היום

בשיתוף אור הרשב"י

10.5.2022 / 13:00

בואו לנצל את ההזדמנות שהשער פתוח ולבקש הצלחה, רפואה, זוגיות, עבודה - כל מה שחלמתם ורציתם. בל"ג בעומר תוכלו לגלות את השער שלכם דרך ספר הזוהר ותורת הקבלה

אור הרשב"י ל"ג בעומר. אור הרשב"י,
בואו לגלות את שער המשאלות/אור הרשב"י

לכל אחד ולכל אחת יש את המשאלה, את נקודת הכאב שלא נרפאה. כולנו שואפים להגשים את המשאלות ולרפא את הכאב והמחלות. הדרך היא באמצעות התחברות לנקודת המסתורין של היקום. מה שמעבר לנראה והגלוי לעין. את הסוד של הקבלה גילה לפני 2,000 שנה רבי שמעון בר יוחאי בספר הזוהר. ספר מלא בסודות של תורת הקבלה, שנחשפו בפעם הראשונה בעולם. הספר נותר גנוז במשך מאות שנים עד ששב והתגלה לפני 700 שנה.

בספר מסרים רבים ומכנה משותף אחד. הממד הגלוי הוא רק חלק קטן מהמציאות כולה. החלק המסתורי יש בו את האנרגיה שמשפיעה על החיים של כולנו. קבעה עבורנו את העבר, את ההווה ומשפיעה על העתיד. סודות תורת הקבלה שמגלות את הדרך שבה השפע יורד אל העולם. השפע שקובע אם תצליחו בזוגיות. אם תתקדמו במקום העבודה שלכם. אם יהיו לכם ילדים. אם תמצאו את התרופה למחלה של הקרובים והיקרים לכם. הכול משתלשל מלמעלה למטה ומוסבר בספר הזוהר הקדוש.

אור הרשב"י ל"ג בעומר. אור הרשב"י,
את פרטי הסוד יודעים רק מעטים/אור הרשב"י

ביום פטירתו שיתף רבי שמעון את תלמידיו בסוד הגדול. ביום פטירתו יום ל"ג בעומר, הנקרא גם יום השמחה של רשב"י, גילה רבי שמעון לתלמידו את הדרך להתחבר אל עולם הסוד. את המסלול שעליהם לעשות כדי להשפיע טוב על העולם דרך הסוד.

את פרטיו של הסוד יודעים רק מעטים, הם יכולים לחבר אתכם אל סוד הקבלה ולשנות לכם את החיים. להגשים את החלום שתמיד חלמתם להתקדם בעבודה. להשיג את הזוגיות המושלמת. למצוא את הרפואה למחלה הקשה. לפתור את קשיי הפרנסה. להתבשר בבשורה שהילדים בדרך. להביא הביתה את ברכת השלום.

אור הרשב"י ל"ג בעומר. אור הרשב"י,
יוכלו לחבר אתכם אל סוד הקבלה ולשנות לכם את החיים/אור הרשב"י

בואו לנצל את ההזדמנות שהשער פתוח ולבקש הצלחה, רפואה, זוגיות, עבודה - כל מה שחלמתם ורציתם. בואו לגלות את השער שיפתחו עבורכם דרך ספר הזוהר ותורת הקבלה. ביום המיוחד שבו הכול פתוח - יום ל"ג בעומר.

בחרו את השעה המתאימה לכם ואת השער המיוחד עבורכם.

בשיתוף אור הרשב"י
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully