וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רבים ניאותו לאורו": ראש הישיבה הירושלמי נפטר

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 11:57

רבי אליהו אבא שאול זצ"ל, ראש ישיבת "אור לציון", הלך לעולמו בגיל 70. מתנועת ש"ס נמסר: "אובדן גדול לעולם התורה והישיבות"

ברוך דיין האמת: הגאון רבי אליהו אבא שאול זצ"ל ראש ישיבת "אור לציון" השיב את נשמתו ליוצרה בביתו ברחוב הרב סורוצקין בירושלים והוא בן 70 שנים.

המנוח זצ"ל קנה את חוק לימודיו בישיבות המעטירות בירושלים ובני ברק וכבר אז נודע בשערים כפאר הצורבים ונבחר כחתנו של הגאון רבי יהודה מועלם זצ"ל ראש ישיבת 'פורת יוסף'. הרביץ תורה לאלפים כר"מ בישיבות 'פורת יוסף' ו'יקירי ירושלים' ורבים ניאותו לאורו בשיעוריו הבהירים לעמקה של תורה.

רבי אליהו אבא שאול. באדיבות תנועת ש"ס, אתר רשמי
רבי אליהו אבא שאול/אתר רשמי, באדיבות תנועת ש"ס

עם הסתלקות אביו הגדול זצוק"ל, הקים ישיבה על קברו, הלא היא הישיבה הגדולה "אור לציון" וזכה להוציא את כל ספרי אביו במכון "אור לציון" שהקים, המאירים את נתיבותינו בהלכה והוראה.

זכה לשמש בהנהלת רשת החינוך התורנית "בני יוסף", אשר חוצבה והוקמה ע"י מרן אביר הרועים הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ועל ידו הני תרי צנתרי דדהבא, אביו מרן הגאון חכם בן ציון אבא שאול זצ"ל ומרן הגאון רבי יהודה צדקה זצוק"ל.

השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה לאחר שהזדכך בייסורים והוא כבן ע' שנים. הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים גדולים ויראים הממשיכים דרכו בהרבצת התורה.

מתנועת ש"ס נמסר כי "מועצת חכמי התורה ותנועת ש"ס אבלים יחד עם כל בית ישראל על האובדן הגדול לעולם התורה והישיבות, וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'".

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • ש"ס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully