וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע באלעד | הרב פינטו: "מיתוק הדינים בשמיים"

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 16:23

הרב חיזק את תושבי אלעד ואמר: "אלעד היא עיר שעברה צער גדול והעלתה קרבנות לפני המזבח. כל אדם שמת על קידוש ה' - אליהו מקריבו ככהן גדול לפני הקב"ה וזה עושה מיתוק הדינים בשמים ועושה נחת וטוב בארץ"

הפיגוע הרצחני שהתרחש בשבוע שעבר בעיר אלעד - עדיין מחריד כל שומע. שני מחבלים שנתפסו אחרי כשלושה ימים, רצחו בדם קר ובאכזריות בלתי נתפסת שלושה יהודים, שניים מהם תושבי העיר.

בדברים שנשא האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל" הוא חיזק את תושבי אלעד ואמר כי "אלעד היא עיר שעברה צער גדול והעלתה קרבנות לפני המזבח, לפני הקב"ה, כמו שכתוב בספרים הקדושים כל אדם שמת על קידוש ה' - אליהו מקריבו ככהן גדול לפני הקב"ה וזה עושה מיתוק הדינים בשמים ועושה נחת וטוב בארץ".

זירת הפיגוע באלעד 6 במאי 2022. קרין שגיא
הדלקת נרות נשמה בזירת הפיגוע באלעד/קרין שגיא

הרב פינטו הוסיף כי "אנחנו בתקופה מורכבת, רגע לפני שהמשיח מגיע. זה הזמן להתחזק, להרבות בכבוד שמים, בעזרה לאחר. שכל אחד יביט סביבו ויחפש אנשים רעבים שאין להם מה לאכול וידאג להם ולמשפחה שלהם", הוסיף.

לדבריו של הרב פינטו, "קריאת ספר דברים בשבת, שאותו כתב משה רבינו עליו השלום - היא התיקון של הדור הזה. זו הצוואה שמשה רבינו הותיר לנו. זה ספר המוסר של העם היהודי ובכוחו לפתוח את כל השערים עד כיסא הכבוד", אמר האדמו"ר.

בימים אלו שוהה הרב פינטו במיאמי שבפלורידה, שם חנך השבוע ישיבה חדשה שמצטרפת לעשרות ישיבות "שובה ישראל" שפזורות בכל רחבי העולם.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully