וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב ניחומים למשפחות הנרצחים: אוהבי תורה

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

12.5.2022 / 9:35

נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן במכתב ניחומים למשפחות הקדושים באלעד: "כי מפני הרעה נאסף הצדיק" וקורא לציבור להוסיף באהבת חינם בימי העומר ולהתפלל בזעקה: "יוודע בגויים נקמת דם עבדיך השפוך". המכתב המלא

נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, שיגר בידי סגן ראה"ע אלעד הרב יהודה בוטבול מכתבי ניחומים למשפחות הנרצחים בפיגוע הקשה באלעד, הקד' ר' בועז גול ר' יונתן חבקוק ור' אורן בן יפתח הי"ד.

הרב יהודה בוטבול מגיש את מכתב הרב שלום כהן למשפחתו של יונתן חבקוק ז"ל. שובה ישראל,
מסירת המכתב לאלמנתו של יונתן חבקוק ז"ל/שובה ישראל

בפתח מכתבו מבטא נשיא המועצת הגר"ש כהן את כאבו הגדול מהמקרה הקשה ומביא את דברי הפסוק במגילת איכה: "רְאֵה ה' כִּי צַר לִי מֵעַי חֳמַרְמָרוּ נֶהְפַּךְ לִבִּי בְּקִרְבִּי כִּי מָרוֹ מָרִיתִי מִחוּץ שִׁכְּלָה חֶרֶב בַּבַּיִת כַּמָּוֶת" על שבר בת עמי בשמועה קשה כי באה על הפיגוע הרצחני בעיר אלעד ת"ו בהילקח מעימנו יחידים ומיוחדים אוהבי תורה ולומדיה".

מכתבו של הרב שלום כהן למשפחות הנרצחים בפיגוע באלעד. שובה ישראל,
המכתב של הרב שלום כהן/שובה ישראל

נשיא המועצת מוסיף באיגרת הניחומים וכותב: "ובנביא (ישעיהו נז') "הצדיק אבד ואין איש שם על לב ואנשי חסד נאספים באין מבין כי מפני הרעה נאסף הצדיק", וודאי הוא שאין אנו מבינים חשבונות שמים אך מאמינים בני מאמינים כי כל מאן דעביד רחמנא לטב עביד".

"ובימים אלו ימי העומר בהם מתאבלים אנו על מיתתן של צדיקים תלמידי רבי עקיבא עלינו להתחזק ולהוסיף באהבת חינם ויהא זה לע"נ הטהורה של המנוח ולהרבות בלימוד התורה ותפילה בזעקה "יוודע בגויים לעינינו נקמת דם עבדיך השפוך" שיאמר הקב"ה די לצרותנו ויגאלנו גאולה שלמה במהרה ויה"ר שמיתתו בקדושה תכפר על כלל ישראל שלא נדע עוד שוד ושבר בגבולנו ומן השמים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד", כתב לסיום.

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • אלעד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully