וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווה מירון: דבריו החריפים של האדמו"ר מסאטמר

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 9:58

רבי יקותיאל יהודה טייטלבוים תקף את ממשלת ישראל בעקבות המתווה שגובש אחרי האסון שאירע בשנה שעברה בל"ג בעומר: "נמצאים במצב שכוחות הטומאה גוברים ומשתלטים על כל דבר שבקדושה"

זירת האסון במירון, 30 באפריל 2021. דוד כהן, פלאש 90
זירת האסון במירון, 30 באפריל 2021/פלאש 90, דוד כהן

"אנו נמצאים במצב שכוחות הטומאה גוברים ומשתלטים על כל דבר שבקדושה, אם זה בירושלים ובכלל בארץ ישראל", כך אמר השבוע האדמו"ר מסאטמר, רבי יקותיאל יהודה טייטלבוים.

האדמו"ר תקף את ממשלת ישראל בעקבות "מתווה מירון" שגובש בעקבות האסון שאירע בשנה שעברה בל"ג בעומר, שגבה 45 קורבנות בעקבות הדוחק.

בדבריו בסעודה שלישית בשבת, אמר האדמו"ר בפני תלמידיו כי "כואב לכולנו על כך שהמקום היחיד שעוד נותר שבו יהודים הגיעו ושפכו את ליבם ע"י תפילות, בכי ותחנונים להקב"ה הוא ציונו של רשב"י במירון, מקום שבתוכו ההרגשה היא של יום כיפור ובחוץ הרגשה של שמחת תורה, אך לצערינו כוחות הטומאה השתלטו על המקום, מתוך רצון להפריע לעמך בית ישראל להיטהר מתוך כוח התפילה והשמחה".

האדמו"ר הוסיף ואמר כי "בישראל ישנו כוח של מינות וטומאה שמתגברים מיום ליום, כפי שכתוב בספרים שבימים של עקבתא דמשיחא תהיה התגברות של כוחות הטומאה, ולכן כולנו תקווה שרשב"י לא ישכח מפי זרעו, ושנזכה בקרוב לראות את עם ישראל מתקיים בשמחה יהודית אמיתית".

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully