וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לבחורי הישיבות: "לא ייתכן שיעבור על האדם יום ללא לימוד התורה"

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 14:29

במכתב חיזוק שפורסם לקראת ימי בין הזמנים, קרא נשיא מועצת חכמי התורה מרן רבי שלום כהן לחזק את הימים האלו שיחלו לאחר תשעה באב ולהרבות בלימוד התורה

תלמידים יהודים בישיבה. ShutterStock
"ולא ייתכן שיעבור על האדם יום אחד ללא לימוד התורה"/ShutterStock

נשיא מועצת חכמי התורה מרן רבי שלום כהן קרא הבוקר (חמישי) לחזק את ימי "בין הזמנים" שיחלו לאחר תשעה באב ולהרבות בלימוד התורה.

במכתב חיזוק שפורסם לקראת ימי בין הזמנים כתב נשיא המועצת: "אל בני התורה היקרים המסולאים בפז, ה' עליהם יחיו. באתי בזאת בקריאה של חיבה לקראת ימי "בין הזמנים", בהיות והתורה היא מהדברים הצריכים חיזוק באופן תדיר, ואין מזרזין אלא למזורזין, ובפרט בימים אלו אשר לדאבון לב רבים קמו עלינו מבית ומחוץ, ומנסים להצר את רגלי לומדי התורה, שומה עלינו להתחזק ביותר".
ראש הישיבה כתב כי "הנה ימי "בין הזמנים" נועדו על מנת לאפשר את החלפת הכוחות, כדי לשוב ביתר שאת וביתר עוז לשקוד על תלמודכם, אך בוודאי כי גם מנוחה זו צריכה להיעשות כדרכה של תורה, כיאה וכיאות לבני התורה בסדר ובמחשבה תחילה.

"ולא ייתכן שיעבור על האדם יום אחד ללא לימוד התורה, שחלילה לא יהיה בבחינת 'אם תעזבני יום -יומיים אעזבך', והמנצל את זמנו ב'בין הזמנים' יכול להספיק הן לחזור על תלמודו והן ללמוד בחלקי התורה שאינם נלמדים במהלך השנה".

"וכבר מילתנו אמורה כי המנצל זמנים אלו יכול לזכות לכתרה של תורה ולהיות תלמיד חכם אמיתי", הוסיף נשיא המועצת לסיום.

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully