וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם סיום אלפי ספרי הזוהר: למעלה מעשרת אלפים איש הצטרפו

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 14:14

אחרי שלמעלה מעשרת אלפים איש הצטרפו למיזם ההיסטורי של סיום אלף ספר הזוהר, החל האדמו"ר הרב פינטו את תחילת הלימוד במעמד חגיגי בלוס אנג'לס ושיבח את כל העוסקים בגיוס הלומדים. את המיזם הוביל בנו בכורו וממשיך דרכו של האדמו"ר הרב פינטו, רבי יואל משה פינטו

הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו/יח"צ

למעלה מעשרת אלפים איש הצטרפו עד כה למיזם ההיסטורי של סיום אלף ספר הזוהר, בהוראת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל", וכתקנת גדולי רבני ארץ ישראל ובראשם רבי יוסף חיים זוֹננפלד, רבי אברהם יצחק הכהן קוק, רבי יצחק ירוחם דיסקין והראשל"צ יעקב מאיר זצ"ל, שקבעו כי על כל אחד ואחד להיות שותף לתקנה, הן בעלי בתים והן תלמידי חכמים, לסיים את הזוהר הקדוש עד כ"ה באלול וזאת במטרה לזרז את ביאת המשיח ולעשות סוף לצרות, כלשונם.

במעמד חגיגי שאירע הבוקר בלוס אנג'לס, החל האדמו"ר הרב פינטו את תחילת הלימוד בספר הזוהר ושיבח את כל העוסקים בגיוס הלומדים, אשר הצליחו בתוך כמה יממות לגייס למעלה מעשרת אלפים איש שהתחייבו לסיים את ספר הזוהר הקדוש.

את המיזם ההיסטורי הוביל בנו בכורו וממשיך דרכו של האדמו"ר הרב פינטו, רבי יואל משה פינטו, שהגה, תכנן וביצע בפועל את המיזם שזכה להצלחה גדולה.

כזכור, באגרת שפרסמו גדולי רבני ישראל זצ"ל, לפני למעלה ממאה שנים, הם ביקשו להגיע לאלף סיומי הזוהר ביום בריאת העולם, וזאת במטרה להינצל מכל צרה וצער וכמו שכתבו ש"לימוד הזוהר הקדוש - מבטל כל מיני פורעניות וגזירות קשות ורעות".

רבני ארץ ישראל כתבו באגרתם כי "אשר על כן, אנחנו חכמי ורבני עיר הקודש ירושלים תו"ב ובתי דינים, נתעוררנו לייסד לימוד הזוהר בארץ ובחוץ לארץ, בכדי לגמור הספר הזוהר ויהיה הסיום בכ"ה באלול הבעל"ט יום בריאת העולם, וילמדו הזוהר והתיקונים אלף פעמים".

עוד כתבו גדולי ישראל: "ולכן אנחנו קוראים לכם אחינו, חכמים, רבנים, סוחרים, בעלי בתים בעלי מלאכות, חזקו ואמצו לקחת חלק עמנו והחלש יאמר גיבור אני".

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully