וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך תתנהגו עם חבר שמזיק לכם

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 14:25

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הסביר שגם אם יש מישהו שמתנהג באופן שלילי, צריך להרחיק אותו, אבל לא לשנוא אותו: "זה בריא ככה לכולם". צפו בדבריו המלאים

בווידאו: הרב פינטו/יח"צ

צריך להתנהל בצורה חכמה עם חברים ועם בני האדם שסביבנו. גם אם יש מישהו שמתנהג באופן שלילי, צריך להרחיק אותו, אבל לא לשנוא אותו, כך הסביר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל".

לדבריו של הרב פינטו: "צריך מאוד להיזהר לא לדון את האחר ולומר שהוא רשע. צריך מאוד להיזהר בדברים האלו. תתרחקו מהאנשים הרעים והלא טובים, כמה שאפשר, אבל בלי לשנוא ובלי להיכנס למקומות של שנאה, זה בריא ככה לכולם. ישנם אנשים שהם עשים דברים לא טובים. אז מה? נכניס אותם לגדר של רשע? לא טוב. אם הם לא בריאים בשבילך, תרחיק אותם, אבל אל תשנא אותם".

הרב פינטו המשיל זאת לתפוח רקוב: "כמו אדם שיש לו תפוח רקוב - מה עושים איתו? זורקים אותו ומוציאים אותו מהארגז כי אם הוא יישאר בארגז - הוא יקלקל את כל התפוחים. קח את התפוח הרקוב, שים אותו בצלחת יפה, אבל בחוץ, לבד, לא עם כל התפוחים. רחוק ממך".

לסיום הוסיף כי "כך גם עם חברים רעים. תזיז אותם ממך, אבל אל תשנא אותם. ישנם אנשים שלא בריא להיות בקרבתם, אז תחתוך מהם אבל אל תשנא אותם". צפו בדבריו המלאים.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully