וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם הזוהר ההיסטורי: מסלול שני יחל היום

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 9:41

מסלול נוסף של לומדים למיזם ההיסטורי של סיום אלפי ספרי הזוהר בהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ייצא לדרך, זאת לאור ההצלחה הגדולה. האדמו"ר צפוי להגיע לישראל בחמישי

חרדים רוקדים יחדיו. ShutterStock
מסלול נוסף של לימודים ייצא לדרך/ShutterStock

לאור ההצלחה הגדולה במיזם ההיסטורי של סיום אלפי ספרי הזוהר בהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, היום, יום שני, יחל מסלול נוסף של לומדים שנרשמו וקיבלו על עצמם לסיים את ספר הזוהר עד יום כ"ה באלול, יום בריאת העולם, וכפי שתיקנו גדולי רבני ארץ ישראל זצ"ל לפני למעלה ממאה שנים.

בשיעור שמסר הרב פינטו בפני תלמידיו, הוא אמר: "כולנו כאיש אחד בלב אחד. מי שלא נמצא במסלול הראשון - ירשם מיד ויקבל על עצמו לסיים את הזוהר במסלול השני, והלימוד הוא באותם אופנים כמו במסלול הראשון וסיום הזוהר יהיה אף הוא בכ"ה באלול. הלומדים יזכו לישועה גדולה ויקרבו את הגאולה".

הקריאה למיזם ההיסטורי, שיצאה לפני כשבועיים הביאה כבר לצירוף של למעלה מעשרת אלפים איש, שנערכים למעמד ענק של סיום אלפי ספרי זוהר, ביום כ"ה באלול, לאור קריאתו של האדמו"ר הרב פינטו.

ביוזמת בנו בכורו של האדמו"ר, ממשיך דרכו, רבי יואל פינטו, ב"שובה ישראל" הקימו מערכת דיגיטלית נרחבת, דרכה מחולק ספר הזוהר בין אלפי הלומדים.

השבוע ביום חמישי, צפוי האדמו"ר הרב פינטו להגיע לישראל, ולמסור שיעור תורה מרכזי, בהיכל ישיבת "שובה ישראל" באשדוד, ברחוב שבט בנימין 34, בשעה 21:00, בפני קהל אלפים.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully