וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדמו"ר הרב פינטו מבטיח: "מי שילמד זוהר - יינצל מהצרות"

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 16:41

במטרה להביא את הגאולה ולעשות סוף לצרות, אלפים הצטרפו לתקנת רבני ארץ ישראל זצ"ל ובראשם רבי יוסף חיים זוֹננפלד זצ"ל, לסיים את ספר הזוהר בכ"ה באלול - יום בריאת העולם. האדמו"ר הרב פינטו חידש את התקנה

עשרות אלפים מכל העולם הצטרפו בשבועות האחרונים למיזם סיום אלפי ספרי הזוהר, כהנהגתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל", וכתקנת גדולי רבני ארץ ישראל זצ"ל ובראשם רבי יוסף חיים זוֹננפלד זצ"ל, שתיקנו לסיים לפחות אלף ספרי זוהר ביום כ"ה באלול - יום בריאת העולם, במטרה להביא את הגאולה ולעשות סוף לצרות.

באגרת שפרסם הבוקר, האדמו"ר הרב פינטו הוא בירך את כלל המשתתפים שהצטרפו למסלול הראשון והשני במיזם ההיסטורי, "בבקשה מכל בני הקהילה הקדושה לחזק בכל הכוח את ספר הזהר הקדוש".

הרב פינטו הסביר באגרת כי "הימים ימים לא קלים לעם ישראל והזמן הולך ונהיה מורכב ביותר ובכוח הזוהר הקדוש נעבור את חבלי משיח בפרט ובכלל. וכל מי שלומד זוהר או מזכה את חבירו ללמוד זוהר הקדוש - כל הקשיים וכל הבעיות יתמתקו ממנו ומבני משפחתו, עת לעשות לה' גבורים לעמוד בפרץ, דוחים את הגזרות, כך שביום בריאת העולם כ"ה באלול נעמוד כולנו ונסיים אלפי פעמים את הזהר הקדוש ונכנס ליום הדין יום - ראש השנה עם מליץ יושר רבי שמעון בר יוחאי שמעיד על עצמו יכול אני לפטור את העולם מן הדין".

הרב פינטו ביקש לסיום: "נתחזק שכל אחד ואחד מאיתנו ילמד כל יום זוהר, יחזק את בני משפחתו חברו וכך נמתק את הדינים ונקנה זכויות בימים טרופים אלו אשר הכל תלוי על בלימה".

הרב פינטו עם בנו יואל. יח"צ,
הרב פינטו עם בנו יואל/יח"צ
seperator

רבני ארץ ישראל כתבו במכתבם לפני למעלה ממאה שנים כי "אשר על כן, אנחנו חכמי ורבני עיר הקודש ירושלים תו"ב ובתי דינים, נתעוררנו לייסד לימוד הזוהר בארץ ובחוץ לארץ, בכדי לגמור הספר הזוהר ויהיה הסיום בכ"ה באלול הבעל"ט יום בריאת העולם, וילמדו הזוהר והתיקונים אלף פעמים".

עוד כתבו גדולי ישראל: "ולכן אנחנו קוראים לכם אחינו, חכמים, רבנים, סוחרים, בעלי בתים בעלי מלאכות, חזקו ואמצו לקחת חלק עמנו והחלש יאמר גיבור אני".

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully