וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מובן מאליו": כך תעברו את הקיץ בשלום

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 11:36

הזמר מאיר ישראל פותח את הקיץ עם סינגל חדש הכולל מילים מעולות ולחן משובח: "על כל אחד מאיתנו לעצור רגע, ולהגיד תודה". האזינו

תיכף קיץ, ואין כמו שיר קצבי טוב, עם מילים מעולות ולחן משובח - כדי לעבור אותו בשלום ובטוב, ואכן, הזמר מאיר ישראל פותח את הקיץ עם סינגל חדש, שירה כים שכתב והלחין.

"כשכתבתי את השיר", הוא מגלה, "זה נבע מהמקום שלנו כבני אדם, שלעיתים מחפשים סיבה 'מספיק טובה' כדי להודות להשם. לרוב, אנחנו קמים בבוקר כחלק מהשגרה המבורכת וזה מרגיש מובן מאליו, זה ממש לא מובן מאליו. על כל אחד מאיתנו לעצור רגע, ולהגיד תודה".

מאיר מסביר שתחילה עלינו להבין שכל מה שיש זה כבר מספיק טוב לומר תודה, וזה חלק מהדרך שלנו לשפר את העולם, תחילה מול הבורא ובהמשך מול הזולת, ברחוב, בעבודה וגם בבית. "עבדתי על השיר תקופה ארוכה: דמיינתי אנשים שמחים שהשיר מעורר אצלם את הקצב, השמחה, ההודיה ואת המקום בראש להבנה שכל מה שיש לנו ברך השם, זה מספיק טוב כדי לעצור ולומר תודה".

ישראל הוא זמר ויוצר ששר מגיל צעיר, בשנים האחרונות הוא כותב חומרים מקוריים, את אלבום הבכורה ("צעדים") שיצא אך לפני כשנה, כתב והלחין יחד עם רעייתו אורה שגם מנהלת את ההופעות והאירועים שלו.

מילים: מאיר ישראל, מקורות | לחן: מאיר ישראל | עיבוד שירה: דיוויד טויב. עיבוד והפקה מוסיקלית: אבי טל.

https://youtu.be/H37PSlYdc84

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully