וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתונים מפתיעים: שיאני השליחות נחשפו

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 14:58

64 שלוחים בירושלים, 52 בתל אביב, 41 בנתניה ומי סוגרת את הרשימה? בכינוס שלוחי חב''ד בישראל שמסתיים בימים אלה נחשפו מספרים מרשימים, לרבות 72 משפחות חדשות שהצטרפו: "העם שלנו רוצה יותר יהדות אותנטית"

כינוס חב"ד. חב"ד,
כינוס חב"ד/חב"ד

כינוס שלוחי חב''ד בישראל מסתיים בימים אלה עם נתונים מרשימים מאוד של צמיחה. אחד החידושים שנרשמו, הוא הקמת 'פורום 14' עם השלוחים הראשיים של 14 הערים הגדולות בישראל שיכינו יחד "תכנית חמש", איך לדעתם פעילות חב''ד צריכה להיראות חמש שנים מהיום, עם מיטב החידושים והטכנולגיות.

לפי הנתונים שנחשפו, למעלה מאלף משפחות שלוחים מפוזרות מדן ועד אילת המפעילים כמעט 700 בתי חב"ד ברחבי הארץ, ויחד עם זה מפעילים מאות גנים ומעונות יום ועשרות בתי ספר יסודיים ועל יסודיים עם אלפי תלמידים.

השנה מתברר הצמיחה בכמות השלוחים בישראל היתה גדולה מכל שנה, 72 משפחות חדשות הצטרפו לעולם שליחות בישראל, מספר שלא היה כמוהו עד היום.

בכינוס הוצגו סקרים של חברות מקצועיות המעידות על גודל החשיפה של שלוחי חב''ד בקרב אזרחי ישראל, ומסתבר שכמעט כל ישראלי שלישי השתתף בפעילות של חב"ד במשך השנה. מדובר על נתונים דרמטים של חשיפה למיליונים בעבודה של קירוב לבבות והצגת היהדות היפה לאזרחי ישראל בדיגיטל ובאירועים פיזיים בכל תחומי החיים.

מתברר שיש עשר ערים שהן שיאני השליחות בארץ כמו ירושלים הבירה עם 64 שלוחים, בתל אביב 52 ובנתניה 41 שלוחים, את רשימת עשר הערים השיאניות סוגרת העיר רחובות עם 22 משפחות שלוחים.

בחב"ד לא מסתפקים בנתונים המעודדים ומבטיחים בשנה הקרובה, פעילויות יותר רחבות ומושקעות יותר, "העם שלנו רוצה יותר יהדות אותנטית ורוצה יותר פעילויות של קירוב לבבות וחב"ד תהיה שם תמיד כפי שהרבי לימד ודרש מאיתנו".

אחד הקטליזטורים הכי מרכזיים של עבודת חב''ד בישראל הוא ארגון צעירי חב''ד שנחשב דוגמא וסמל למפעל יהודי בסדר גודל שאין כמותו ברחבי העולם היהודי. מי שעומד בראש מפעל. שלוחים הגדול הוא הרב יוסף יצחק אהרונוב הזוכה להערכה רבה יחד עם צוותו, הוא זכה במשך השנים לתעודות ופרסים ממשלת ישראל ואחרים על פועלו.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully