וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך ליער כדי להתבודד ומצא הפתעה עצובה

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 9:57

רבים חושבים שאם אדם הולך ליער או למקום שקט - הוא יזכה בשקט הנפשי הנכסף. אבל המציאות מראה שכדי להגיע לשקט נפשי, פנימי ואמיתי, צריך לעשות פעולה עמוקה יותר. אז מהי הדרך הנכונה להגיע לשקט נפשי? האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג "שובה ישראל" הרחיב על כך בשיעורו

מי לא מחפש שקט נפשי? כולנו. אך מהי הדרך להגיע לשקט נפשי? רבים חושבים שאם אדם הולך ליער או למקום שקט - הוא יזכה בשקט הנפשי הנכסף. אבל המציאות מראה שכדי להגיע לשקט נפשי, פנימי ואמיתי, צריך לעשות פעולה עמוקה יותר.

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג "שובה ישראל", הסביר בשיעורו כי "שקט נפשי הוא שקט פנימי, החיבור של האדם לעצמו. כדי להשיג שקט פנימי, אדם צריך לעבוד על עצמו להגיע למרגוע נפשי, לחזק את האמונה שכלום לא יזעזע אותו ויזיז אותו ואם אמונה חזקה - שום רעש חיצוני לא יכול להשפיע עליו".

הרב פינטו הוסיף כי "אם אדם חושב שאם הוא ילך למקום שקט זה יגרום לו לשקט פנימי - הוא טועה טעות חמורה, שקט פנימי צריך לעבוד עליו עבודה חזקה עם אמונה מוחלטת בקדוש ברוך הוא, אמונה צרופה ואמיתית. לקלף את הקליפות של האמונה".

"ומתי שאדם מגיע לשקט נפשי, כל הצרות והבעיות שלו - לא קיימים אצלו. זה אחת המלחמות הגדולות של האדם, להגיע לשקט פנימי, וזה רק דרך אמונה, ללא מחשבות. אמונה תמימה מהלב. וכשאדם מגיע לשקט נפשי - תגיע עליו הברכה והישועה". צפו בדבריו של הרב פינטו.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully