וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת קהל ושיעור המוני: הרב פינטו נחת בישראל

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 12:38

לרגל מסע החיזוק המתוכנן בקרב עשרות ישיבות "שובה ישראל" ברחבי הארץ, נחת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בישראל. לוואלה! יהדות נודע כי מחר תתקיים קבלת קהל מרכזית במעונו של הרב פינטו באשדוד, מ-11:00 ועד שעות אחר הצהריים. השיעור המרכזי, בהשתתפות אלפים, ייערך ב-21:00

הרב פינטו בישראל. יח"צ,
הרב פינטו בישראל/יח"צ

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת "שובה ישראל" בארץ ובעולם, נחת הבוקר (רביעי) בישראל לרגל מסע חיזוק בקרב עשרות ישיבות "שובה ישראל" הפזורות ברחבי הארץ.

לוואלה! יהדות נודע כי מחר יום חמישי, תתקיים קבלת קהל מרכזית במעונו של הרב פינטו בעיר אשדוד, מהשעה 11:00 בבוקר ועד שעות אחר הצהריים.

לאחר מכן, בשעה 21:00, יתקיים השיעור המרכזי, בהשתתפות אלפים, בהיכל ישיבת "שובה ישראל" ברחוב שבט בנימין 34 בעיר אשדוד.

במהלך השיעור צפוי הרב פינטו לסיים את לימוד "ספר בראשית" מתוך הזוהר הקדוש, שנלמד על ידי כ-1500 איש, שסיימו את ספר בראשית, במסגרת לימודי הזוהר העולמי, ולקראת המעמד ההיסטורי שצפוי להתקיים בהיכל מנורה בתל אביב, ביום כה' באלול - יום בריאת העולם, שבמרכזו יתקיים סיום אלפי ספרי זוהר.

בהודעה ששיגר הרב פינטו לתלמידיו הוא התייחס לשיעור שיתקיים מחר ואמר כי "יום חמישי שבע"ה יהיה השעור הגדול בישיבה באשדוד, זה מזכיר לנו את הימים הראשונים של "שובה ישראל" שכל יום חמישי היה יום חג ושמחה, כולנו היינו יושבים ומתחזקים ומחזקים את עצמנו, וכמו שמקריבים קרבן לפני הקב"ה, אמונה, קבלות, עבודת ה', צדקות וכל דבר שנתן לעשות בו נחת רוח לאבינו שבשמים".

"בימי חמישי היינו מקטירים קטרת לפני הקב"ה, כמה עשרות אלפים של תפלין ובעלי תשובה, כמה תורה, חסד ומצוות ומעשים טובים. ובכל פעם שמזכירים ושוב חוזרים לשעור בימי חמישי, שערי שמים נפתחים וכל הברכה והישועה של כמעט שלושים שנה משפעת שפע רב מכל העולמות על כל בני הקהלה הקדושים הותיקים והחדשים כאחד, כולנו ביחד", הוסיף.

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully