וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנים אחרי הפגישה במטוס: "בזכות הרב לא התחתנתי עם גויה". תיעוד מרגש

דוד ברגר

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 17:02

בעיצומו של השיעור שהתקיים במעונו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו באשדוד, נרשם רגע מרגש ויוצא דופן: "נפגשנו לפני 20 שנה, ניגשת אלי במטוס". צפו ברגע המצמרר

בווידאו: שיעורו של הרב פינטו/יח"צ

רגע מרגש ויוצא דופן נרשם בסוף השבוע בעיצומו של השיעור שהתקיים במעונו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו באשדוד. "כבוד הרב, שמי מאיר כהן", נשמע קול מתוך הקהל, "נפגשנו לפני 20 שנה, ניגשת אלי במטוס, עמדתי להתחתן עם גויה".

"נפגשנו ליד החלון של המטבח, בצד ימין. אנחנו זוכרים אתכם כמו אתמול", השיב האדמו"ר הרב פינטו במפתיע, כאילו היה זה לפני ימים אחדים.

"20 שנה אני מנסה להגיע אליך", סיפר כהן לאדמו"ר הרב פינטו כשקולו נשנק מהתרגשות, "באת אלי במטוס. ידעת עלי הכל. ידעת עליה הכל. ידעת על ההורים שלי הכל. כמו ספר פתוח. ברכת אותי, ברוך ה' - לא התחתנתי עם הגויה והיום אני נשוי ליהודיה ובאתי לכאן אחרי 20 שנה עם הבן שלי, כדי להגיד לך תודה ולקבל ממך עוד ברכה".

"אנחנו זוכרים את אותו יום ואמרנו לכם שעוד יבוא יום וניפגש", השיב האדמו"ר הרב פינטו וסיפר כי הקדוש ברוך הוא סיבב שיהיה כעת שיעור ספונטני בביתו, בניגוד לתוכניות הרשמיות וזאת במטרה מלמעלה שהוא יפגוש את כהן אחרי 20 שנים.

כזכור, האדמו"ר הרב פינטו שהה בישראל בימים האחרונים ובמהלכם קיים שיעורי תורה רבים בהשתתפות אלפים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully