וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט רוחני מבית "שובה ישראל": "בוט" שמנגיש את שיעורי הרב פינטו

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 11:58

שיעוריו של האדמו"ר - מעכשיו בלחיצת כפתור: מיזם חדשני ינגיש את שיעוריו של הרב פינטו גם למשתמשי וואטסאפ. הפרטים והקישורים בפנים

הרב פינטו/יח"צ

שיעורי התורה והמוסר של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הפכו ללהיט רוחני בקרוב אלפים בעולם המבקשים לקבל עצה ותבונה ולהתעלות במעלות התורה והיראה.

שיעוריו של הרב פינטו נוגעים בחיי היומיום של כל אחד מאיתנו ומשמשים כ"אורים ותומים" לנבכי החיים ולמורכבויות הפוגשות את האדם באופן תדיר.

מיזם חדשני מבית "שובה ישראל" ינגיש את שיעוריו של הרב פינטו גם למשתמשי הוואצאפ. בבסיס המיזם פועל "בוט" שאיתו ניתן לתקשר ודרכו ניתן להגיע במהירות לנושאים ספציפים שבחרתם שבהם אתם מבקשים להרחיב את הדעה ולקבל עצה ותושיה.

הרב פינטו. יח"צ,
שאל וקבל מיד תשובה/יח"צ

מאחורי הקלעים נאספו מאות משיעוריו המצולמים של הרב פינטו שחולקו לפי נושאים וקטגוריות. בין הנושאים הפופולארים; אמונה וביטחון, אמונת חכמים, אמת ושקר, בין אדם לחבירו, גאולה, תפילה, עין הרע, פחדים, יאוש, הלכה, הצלחה, השקפה, התמודדות עם קשיים, חלומות, ישועות, סגולות, כשרות, לשון הרע, מזל, מועדים, שבת קודש, מחלוקת, ניסיונות, ספר דברים, ועוד מאות נושאים.

המאגר צפוי להתרחב ובכל יום יעלו אליו עוד קטעי וידאו מקוטלגים משיעוריו של האדמו"ר הרב פינטו.

להצטרפות למיזם ולקבלת גישה מהירה למאגר הענק של שיעורי הרב פינטו - יש לשלוח הודעת וואטסאפ למספר הטלפון 054-350-7-350, לבחור את הנושא המבוקש ולפעול על פי ההוראות.

מי שהגה את רעיון המיזם הוא בנו בכורו וממשיך דרכו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, רבי יואל פינטו, אשר רשום על מהפכת הפצת התורה של "שובה ישראל" על ידי מיזמים חדשים וחובקי עולם. בין המיזמים האחרונים; סיום אלפי ספרי הזוהר ביום כה' באלול, במעמד היסטורי שיתקיים בהיכל מנורה בתל אביב.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully