וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדמו"ר קבע תקנה חדשה: "לקבל את השבת חצי שעה לפני הזמן"

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 12:22

רבי יאשיהו פינטו מבקש מכל בני קהילת "שובה ישראל" לקבל את השבת הקרובה כחצי שעה לפני הזמן, ולהוציאה באיחור על פי זמן רבינו תם. ההסבר המלא לתקנה החדשה - בפנים

הרב פינטו. קובי הר צבי,
הרב פינטו/קובי הר צבי

באגרת ששיגר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל" בארץ ובעולם, הוא ביקש לחזק את השבת וקבע תקנה חדשה, על פיה, בשבת הקרובה, על כל בני קהילת "שובה ישראל" לקבל את השבת כחצי שעה לפני הזמן, ולהוציאה באיחור על פי זמן רבינו תם.

בדבריו כתב האדמו"ר הרב פינטו כי "הנה עם ישראל נכנס לעוד שלב בחבלי משיח ומרגישים מיום ליום את כובד המשא הנפשי ועול שיעבוד המלכויות הנפשי והדברים מיום ליום יהיו יותר ממשא נפשי, נרגיש בחוש את עול שיעבוד הגלויות ואת אשר מצרים משעבדים אותם, ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים".

הרב פינטו הוסיף כי "ועלינו להרבות בזכויות ולחזק בשער בת רבים את כל התקנות והקבלות שזכינו בקהילת קודש "שובה ישראל" מיום ליום, ובזוהר הקדוש שממתק את הדינים ובספר דברים שמעורר רחמים על ידי רעיא מהימנא בשמים, על הכלל ועל הפרט".

"והנה השבת הבאה עלינו לטובה ולברכה נקבל על עצמנו בכל קהילות קודש "שובה ישראל" לקבל את שבת המלכה כחצי שעה לפני זמנה, ולהוציא את השבת הבאה עלינו לטובה כדעת רבנו תם, ונהיה מעלין בקודש כמקבלי שבת בציפורי, ומוציאי שבת בטבריה", הורה האדמו"ר.

לסיום בירך הרב פינטו: "ועל ידי כח של השבת נמתק את הדינים ונקל ונטהר את העולם, ועל ידי זה יושפע שפע רב מכל העולמות, ונוסיף מן החול על הקודש, ועל ידי זה יושפע שפע רב ברוחניות ובגשמיות".

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully