וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו בשיעורו: "להיזהר מאוד בימי בין המצרים"

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 17:29

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו התייחס לכוח הרוחני של ימי בין המצרים, והחובה לעבודת האדם בימים אלו, זאת במסגרת מסע חיזוק בצרפת שנערך השבוע. דבריו המלאים בפנים

הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו/יח"צ

במסגרת מסע חיזוק בצרפת, שנערך השבוע, התייחס האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לכוח הרוחני של ימי בין המצרים, והחובה לעבודת האדם בימים אלו.

"הימים האלה אלה ימי בין המצרים. זה זמן שכל הדברים הקשים שעברו על עם ישראל התחילו וקרו בתקופות האלו וגם זה זמן שכל הגאולה והישועה של עם ישראל נזרעה בתקופה הזו", אמר הרב פינטו.

לדבריו, "כאשר אדם נמצא בשפל הגדול, בתוך השפל הגדול נמצאת הישועה הגדולה, רק אדם צריך לחפש את הדלת של הישועה לצאת מהאופל הגדול לאור הגדול. לכן זה זמן שכל אדם יזהר בכל מה שעושה, ישתדל לא לעשות דברים חדשים, ישתדל לא להכנס לשום סכנה שלא צריך להכנס, ולחפש סביבו ובמקום הקרוב אליו ביותר את הדלת של הישועה, את הדלת של ההצלחה".

"כי במקום הנמוך ביותר - שם יש גם את המקום שממנו עולים למקום הגבוה ביותר. אין יאוש בעם ישראל, עם ישראל זה עם בלי יאוש, אין מציאות של יאוש, בכל הקושי הגדול והדברים החמורים ביותר, עמוק עמוק בפנים נמצאת הישועה", הוסיף הרב פינטו.

"כל אדם חייב לדעת. תיקח כח בנפש שלך ותפתח את הנפש שלך ואת העיניים שלך ותמצא את הישועה הגדולה שמסתתרת בתוך האפילה הגדולה, שם תמצא את האור הגדול. אדם צריך לקפוץ למרחבים הגדולים, הקב"ה בע"ה ישפיע על כולנו שפע גדול, שנזכה בע"ה לישועה לשמחה להצלחה ולסיעתא דישמיא גדולה", אמר הרב פינטו לסיום.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully