וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המועצת הורה: בחור שמחזיק אייפון - יש להוציאו מהישיבה

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 12:00

מרן הגר"ש כהן אירח במעונו את הגאון הרב זמיר כהן, ראש ישיבת אבני נזר, לברכה והתייעצות, זאת לקראת זמן אלול תשפ"ב. נשיא מועצת התורה הרחיב, בין היתר, בדרך הלימוד והמסכתות שחשוב שילמדו בסדרי העיון

מרן הגר"ש כהן עם הגאון הרב זמיר כהן, ראש ישיבת אבני נזר. יח"צ,
מרן הגר"ש כהן עם הגאון הרב זמיר כהן, ראש ישיבת אבני נזר/יח"צ

עם סגירת הרישום בהיכל הישיבות לקראת זמן אלול תשפ"ב, ביקר הגאון הרב זמיר כהן ראש ישיבת אבני נזר במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן לברכה והתייעצות.

במהלך הדברים הרחיב מרן הגר"ש כהן בדרך הלימוד וההנהגה בהיכלי הישיבות ועורר על חשיבות ההקפדה על תפילות בישיבה, לדבריו, "יש להקפיד מאד שבחורים יתפללו שחרית בהיכל הישיבה, יש בכך חשיבות גדולה. המשגיחים בישיבות צריכים להלהיב את לבבות הבחורים להתפלל בישיבה, ישיבה זה לא רק לימוד תורה, זה לימוד תורה ויראת שמים. ויראת שמים זה תפילה".

בדבריו הרחיב מרן בדרך הלימוד והמסכתות שחשוב שילמדו בסדרי העיון, "יש לשלב בסדר המסכתות של הלימוד בעיון גם מסכתות מסדר מועד, כגון סוכה, פרקים מסוימים ממסכתות שבת ופסחים, ופרק אחרון ממסכת יומא. זה נותן לבחורים ידיעות יסודיות שנצרכות לחיי היום יום". התבטא.

כמו"כ, נשיא המועצת בדבריו ביקש לעורר בקרב בני הישיבות על פגעי הטכנולגיה ואמר "בחור שמחזיק אייפון יש להוציאו מהישיבה כי זה שורש כל הקלקולים ונזק לכל הבחורים בישיבה ואפילו לחילול שבת רח"ל מגיעים מזה".

בסיום השיחה סיפר הגר"ז כהן לנשיא המועצת על ההתפתחות הגדולה של הישיבה כאשר כשלוש מאות וחמישים בחורים צבאו על דלתות הישיבה להיבחן וב"ה התקבלו חמישים ושש בחורים מצויינים לזמן אלול. מרן אחז בידיו של הגר"ז והתבטא בשמחה "אשרינו שזכינו שעולם התורה הספרדי הולך וגדל, זהו הנחת הגדול לקודשא בריך הוא".

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully