וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת דברים: אלפים נוספים הצטרפו לסגולה

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 16:47

במוסדות "שובה ישראל" הכריזו על השבת כ"שבת דברים", לקראת השבת הקרובה שבה נתחיל לקרוא את ספר דברים. במהלכה, כל אחד ישתדל לגייס אנשים נוספים שיצטרפו לסגולת קריאת ספר דברים, כהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו

יהודים מתפללים בבית הכנסת. ShutterStock
יהודים מתפללים בבית הכנסת/ShutterStock

לקראת השבת הקרובה שבה נתחיל לקרוא את ספר דברים, במוסדות "שובה ישראל" הכריזו על השבת כ"שבת דברים" שבה כל אחד ישתדל לגייס אנשים נוספים שיצטרפו לסגולת קריאת ספר דברים בשבת, כהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

הסגולה מיוחסת לבעל 'הרוקח' כסגולה גדולה לבריאות, עשירות והצלחה. במכון 'תורת יאשיהו' המפיץ בכל ימות השנה חינם לכל דורש את ספר דברים, הרחיבו השבוע את מערך ההפצה לכל נקודה בעולם.

"ספר 'הרוקח' הקדוש מסביר שאת ספר דברים כתב משה רבנו ע"ה, ברוח הקודש, 36 ימים לפני פטירתו. בספר יש 955 פסוקים, שהם כנגד 955 שערים שיש בשמיים, ובכוחו של כל פסוק ופסוק לבקוע ולפתוח שער אחד", הסביר הרב פינטו.

בדבריו הרחיב והסביר כי לפעמים אדם מתפלל ומבקש מהקדוש ברוך הוא ישועה, "אבל השער שלו חסום ובכוחו של ספר דברים לפתוח את כל השערים ולסלול את הדרך מהאדם ישירות לקדוש ברוך הוא".

"לכן אדם שמקפיד לקרוא ספר דברים בשבת זוכה לראות הצלחה בכל מעשי ידיו וישועה בכל התחומים - בריאות, פרנסה, זיווג הגון, ילדים, שלום בית ועוד".

לקבלת הספר בחינם ולהצטרפות לסגולה - כנסו

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully