וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישועות עכשיו: רוצים ברכה מהאדמו"ר הרב פינטו? כנסו

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

1.8.2022 / 11:55

לקראת "שבת דברים" שבה נתחיל לקרוא בבתי הכנסת את ספר דברים, החל קמפיין נרחב ברחבי הארץ ואלפים כבר הצטרפו. מעוניינים לשלוח שמות לברכה מכבוד הרב פינטו? כל הפרטים בפנים

הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו/יח"צ

קמפיין נרחב החל בימים אלו ברחבי הארץ, לקראת "שבת דברים", שבה נתחיל לקרוא בבתי הכנסת את ספר דברים.

אלפים הצטרפו בימים אלו לסגולת קריאת ספר דברים בשבת כהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו - מנהיג "שובה ישראל".

כאמור, ב"שובה ישראל" יצאו בימים אלו בקמפיין נרחב שבמרכזו - כל מצטרף לסגולה ומי שמקבל על עצמו לקרוא ספר דברים בשבת - יוכל לשגר את שמו לברכה מהאדמו"ר הרב פינטו.

הסגולה מיוחסת לבעל 'הרוקח' כסגולה גדולה לבריאות, עשירות והצלחה. במכון 'תורת יאשיהו' המפיץ בכל ימות השנה חינם לכל דורש את ספר דברים, הרחיבו השבוע את מערך ההפצה לכל נקודה בעולם. לקבלת הספר בחינם - ניתן לחייג למוקד *8260.

"ספר 'הרוקח' הקדוש מסביר שאת ספר דברים כתב משה רבנו ע"ה, ברוח הקודש, 36 ימים לפני פטירתו. בספר יש 955 פסוקים, שהם כנגד 955 שערים שיש בשמיים, ובכוחו של כל פסוק ופסוק לבקוע ולפתוח שער אחד", הסביר הרב פינטו.

בדבריו הרחיב והסביר כי לפעמים אדם מתפלל ומבקש מהקדוש ברוך הוא ישועה, "אבל השער שלו חסום ובכוחו של ספר דברים לפתוח את כל השערים ולסלול את הדרך מהאדם ישירות לקדוש ברוך הוא".

"לכן אדם שמקפיד לקרוא ספר דברים בשבת זוכה לראות הצלחה בכל מעשי ידיו וישועה בכל התחומים - בריאות, פרנסה, זיווג הגון, ילדים, שלום בית ועוד", הוסיף האדמו"ר.

לשליחת שמות לברכה מכבוד הרב פינטו - כנסו >>

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully