וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדמו"ר הרב פינטו: כך תעברו את התקופה הקרובה עם ניסים מעל הטבע

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

2.8.2022 / 11:55

רגע לפני המעמד ההיסטורי של סיומי אלפי ספרי הזוהר שיתקיים בליל כה' באלול באצטדיון היכל מנורה בת"א, שיגר ראש מוסדות "שובה ישראל" אגרת לתלמידיו, שבה הוא קורא להרבות באהבת חינם ובלימוד הזוהר הקדוש. דבריו המלאים של האדמו"ר בפנים

הרב פינטו. שובה ישראל,
קורא להרבות באהבת חינם ובלימוד הזוהר הקדוש. הרב פינטו/שובה ישראל

היום חל יום הילולת האר"י הקדוש זי"ע הטמון בבית העלמין בצפת. אלפים רבים פוקדים בשעה זו את ציונו ומעתירים בתחינה.

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל" שיגר הבוקר אגרת לתלמידיו, שבה הוא קורא להרבות באהבת חינם ובלימוד הזוהר הקדוש, לקראת המעמד ההיסטורי של סיומי אלפי ספרי הזוהר שיתקיים בליל כה' באלול באצטדיון היכל מנורה בת"א.

"לבני הקהילה האהובים והחביבים", כתב האדמו"ר הרב פינטו, "ימים אלו הם ימים שמידת הדין מתוחה ועם ישראל צריכים רחמי שמים ומיתוק הדינים. ולכן עלינו להרבות באהבת חינם ובלימוד הזוהר הקדוש, וודאי שבכוחו של רבי שמעון בר יוחאי נזכה להשפעות מרובות ולמיתוק הדינים".

"וישתדלו להתחזק בכל התורות, ההנהגות והמנהגים של הקהילה הקדושה, לחזק השיעורים, הקבוצות. ובעזרת ה' נזכה לעבור את התקופה הקרובה עם ניסים מעל הטבע. בצפיה לרחמים ומיתוק הדינים", הוסיף הרב פינטו.

כמו"כ קרא האדמו"ר הרב פינטו להתחזק בלימוד ספר דברים בשבת, בפרט לקראת "שבת דברים" שבה נתחיל את חומש דברים. לקבלת ספר דברים מהודר בחינם התקשרו ל-*8260 או כנסו לכאן.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully