וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בסרט: בנימין לוריא מפתיע עם סינגל שלישי

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 13:49

הראפר החרדי שלא חושש להניח במילותיו את האמת שלפעמים מרה וכואבת, ממשיך את הקו המוזיקלי הייחודי ששירטט בשני הסינגלים הקודמים עם שיר חדש, "חיים בסרט", שנוגע בהתמודדות היומיומית שלנו עם עצמנו ועם הסביבה. האזינו

הראפר החרדי ממשיך לגעת בעצבים הרגישים ושולף סינגל שלישי ומפתיע. בנימין לוריא, מגיש את הסינגל החדש שלו שממשיך את הקו המוזיקלי הייחודי ששירטט בשני הסינגלים הקודמים, היפ הופ-טראפ יהודי.

לשיר החדש קוראים "חיים בסרט" וכשמו כן הוא, נוגע בהתמודדות היומיומית שלנו עם עצמנו ועם הסביבה ומדבר בקול על הפערים בין הרצוי למצוי. כהרגלו, לוריא לא חושש להניח במילותיו את האמת שלפעמים מרה וכואבת, אבל בסוף היא עטופה בתקווה ואמונה.

אדיר לב רועה שמתארח בשיר - מביא עימו את הצעקה היהודית הפנימית שמשלימה את מילות הראפ של לוריא, כמו כפפה ליד והופכת את השיר למעין מרבד קסמים שרגליו בארץ וראשו בשמיים.

"השיר הזה נולד כשנחלתי אכזבה קשה ממשהו שטרחתי עליו חודשים ארוכים", מספר לוריא, "חשבתי שמשהו ילך 'בדיוק כמו שרציתי' כמו שנאמר בשיר. אחרי שהייתי עצוב מהבוקר עד הלילה, שאלתי את עצמי - בני , מה ה'סבא קדישא' היה אומר?".

"הסבא קדישא היה אחד מל"ו צדיקים נסתרים שחיו בדורנו והכינוי המפורסם שלו היה "הסבא מנתניה" או "סבא לב". הוא זכה ללמוד תורה מהחזו"א והיה איש פלא שצדיקים העידו עליו לאחר פטירתו שהוא היה מל"ו צדיקים. זכיתי להיות אצלו הרבה וללמוד ממנו ומאוד אהבתי אותו, והתחלתי לכתוב משפטים שהוא היה חוזר עליהם המון כשהיה מדבר איתי. למעשה כל הבית השלישי של השיר - הוא ציטוטים שלו", סיפר.

קרדיטים | מילים: בנימין לוריא. ביט והפקה מוזיקלית: בנימין לוריא. שירת פזמון: אדיר לב רועה. קלידים: ירין אקרמן AKA ירין נשמה קדושה. גיטרות נוספות: נחמן ליאור ומתן זגורי. יעוץ וליווי הפקה, מיקס ומאסטרינג: דני קוריטו. תסריט: ארמונית לוריא, ליטל שחר, ראובן רועי אדרי. צילום ועריכה ובימוי: סטודיו ליטל שחר. גימור ותיקוני צבע: סטודיו Leohynes. שחקנים בקליפ: נאור מנחם, אליסף יפרח, אוראל בן שושן, ירין אקרמן.

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully