וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: מול האלפים - ספר תורה לעילוי נשמת הרוגי אסון מירון

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 11:41

במעמד ההיסטורי של סיום למעלה מאלף ספרי הזוהר הקדוש שיתקיים בהיכל מנורה בת"א ב-20.09.22, יתקיים גם מעמד הכנסת ספר תורה שיוקדש לעילוי נשמתם של 45 הרוגי אסון מירון. כיצד נרשמים ומקבלים כרטיס חינם? כל הפרטים בפנים

שיעור תורה מרכזי שהעביר הרב פינטו בהיכל ישיבת "שובה ישראל" באשדוד בהשתתפות אלפים. קובי הר צבי,
הרב פינטו/קובי הר צבי

בימים האחרונים החל הרישום למעמד ההיסטורי שיתקיים בהיכל מנורה בת"א, ימים ספורים לפני ראש השנה, בראשות האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ובמעמד רבבות שצפויים להגיע מכל רחבי העולם.

בכינוס שכותרתו הכנה לימים הנוראים וסיום למעלה מאלף ספרי הזוהר הקדוש, צפוי להתקיים בנוסף מעמד הכנסת ספר תורה שיוקדש לעילוי נשמתם של 45 הרוגי אסון מירון, שעלו בסערה השמימה בעיצומה של הילולת רבי שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר במירון.

כמו"כ תתקיים תפילת סליחות המונית בהשתתפות פייטנים וחזנים וכל משתתף יקבל שי אישי ומיוחד - מטבע זהב המשמש כקמיע לברכה, לישועה, לרפואה ולפרנסה.

את האירוע ינעימו קולותיהם של גדולי הזמר החסידי אברהם פריד וחיים ישראל, בליווי מקהלת היוקרה "מלכות" שיחדיו ירגשו את הקהל עם שירים וניגונים מהווי הימים הנוראים.

כאמור, המעמד יתקיים ביום שלישי, ליל כה' באלול, 20.09.22, בהיכל מנורה מבטחים, רחוב יגאל אלון 51, תל אביב. פתיחת שערים: 20:00.

כיצד נרשמים ומקבלים כרטיס חינם? למגיעים עצמאית: הירשמו כאן וקבלו כרטיס חינם

למעוניינים להגיע בהסעה חינם: כנסו לכאן - וצרו קשר עם איש הקשר באיזורכם. שימו לב; את הכרטיסים תקבלו מאיש הקשר, אל תזמינו דרך האתר. אם אתם מחזיקים בטלפון כשר - התקשרו למספר 053-7355074.

מארגני הכינוס מבקשים להדגיש כי הכניסה תתאפשר רק עם כרטיס ובהרשמה מראש. לפרטים נוספים - התקשרו למספר 9260*.

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully