וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעמד נשגב": אגרת הרב פינטו לקראת האירוע ההיסטורי

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 16:39

באגרה מיוחדת שהעביר לתלמידיו לקראת המעמד ההיסטורי של סיום אלפי ספרי הזוהר וסליחות, הסביר האדמו"ר כי "אנחנו נמצאים מהזמנים הקשים והמורכבים ביותר שידע עם ישראל במאה שנים האחרונות". המעמד יתקיים ביום שלישי, ליל כה' באלול, 20.09.22, בהיכל מנורה מבטחים

הרב פינטו. שובה ישראל,
הרב פינטו/שובה ישראל

לקראת המעמד ההיסטורי של סיום אלפי ספרי הזוהר וסליחות, שיתקיים ביום שלישי ליל כה' באלול, בהיכל מנורה בת"א, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שיגר אגרת מיוחדת לתלמידיו שבה הוא מאריך במעלת ההשתתפות במעמד שמוקדש לעילוי נשמת הרוגי אסון מירון.

בראשית דבריו כתב האדמו"ר הרב פינטו: "כ"ה באלול, יום בריאת העולם ויום פטירתו של רבי אלעזר בנו של רבי שמעון בר יוחאי, סיום של יותר מאלף ספרי הזוהר הקדוש, על פי תקנה שיסדו גדולי ישראל לפני מאה ואחד שנים, שבכח סיום אלף ספרי זוהר ביום כ"ה באלול, ממתקים את הדינים ומקרבים את הגאולה".

"הנה", הוסיף הרב פינטו, "אנחנו נמצאים מהזמנים הקשים והמורכבים ביותר שידע עם ישראל במאה שנים האחרונות, כל המהות של העולם תלויה מנגד ובכח המעמד הנשגב לכבודו של רבי שמעון ועשרה חבריה תכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה".

"מעמד נשגב של מתוק הדינים ימים ספורים לפני ראש השנה, לא היה בדורות אחרונים הכל ברוח ובדרך הקדושה של הקהילה הקדושה שובה ישראל", כתב הרב פינטו.

"בעזרת ה', כולנו כאיש אחד בלב אחד נייחד את ליבנו ונפשנו בסיום הזוהר, בסיום כתיבת ספר תורה, בסליחות ובהתרת נדרים והתרת קללות ובהתחלה של לימוד שבע אלף למודי זוהר הקדוש, שנסיים בע"ה בשנה הבאה בכ"ה באלול במחזור שני של סיום הזוהר, בקדושה ובטהרה ובדבקות בהקב"ה. בע"ה מפה ולהבא כותבנא לטבא לחיים טובים ולשלום. כאיש אחד בלב אחד, כ"ה באלול נקים ברוך המקדש שם שמים ברבים", כתב הרב פינטו.

כזכור, נרשם ביקוש שיא לכרטיסים למעמד ההיסטורי של סיום אלפי ספרי הזוהר וסליחות, שיתקיים ביום שלישי, ליל כה באלול, 20.9.22, בהיכל מנורה מבטחים בת"א במעמד האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

כידוע, בכינוס שכותרתו הכנה לימים הנוראים וסיום למעלה מאלף ספרי הזוהר הקדוש, צפוי להתקיים בנוסף מעמד הכנסת ספר תורה שיוקדש לעילוי נשמתם של 45 הרוגי אסון מירון, שעלו בסערה השמימה בעיצומה של הילולת רבי שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר במירון.

כמו"כ תתקיים תפילת סליחות המונית בהשתתפות פייטנים וחזנים וכל משתתף יקבל שי אישי ומיוחד - מטבע זהב המשמש כקמיע לברכה, לישועה, לרפואה ולפרנסה.

את האירוע ינעימו קולותיהם של גדולי הזמר החסידי אברהם פריד וחיים ישראל, בליווי מקהלת היוקרה "מלכות" שיחדיו ירגשו את הקהל עם שירים וניגונים מהווי הימים הנוראים.

כאמור, המעמד יתקיים ביום שלישי, ליל כה' באלול, 20.09.22, בהיכל מנורה מבטחים, רחוב יגאל אלון 51, תל אביב. פתיחת שערים: 20:00.

מארגני הכינוס מבקשים להדגיש כי הכניסה תתאפשר רק עם כרטיס ובהרשמה מראש. לפרטים נוספים - התקשרו למספר 9260*.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully