וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בתל אביב: מעמד האלפים בראשות האדמו"ר הרב פינטו

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 11:55

רגע לפני ראש השנה, ביום שלישי הקרוב, ליל כב' באלול, 20/9, ייערך המעמד ההיסטורי של סיום אלפי ספרי הזוהר הקדוש, סליחות ברוב עם והכנסת ספר תורה לעילוי נשמתם של הרוגי אסון מירון, שיתקיים בהיכל מנורה מבטחים בהשתתפות כרבבת אנשים

מעמד האלפים בראשות האדמו"ר הרב פינטו. יח"צ,
מעמד האלפים בראשות האדמו"ר הרב פינטו/יח"צ

השבוע זה קורה: כרבבת אנשים צפויים להשתתף ביום שלישי הקרוב, ליל כב' באלול, 20/9, במעמד ההיסטורי של סיום אלפי ספרי הזוהר הקדוש, סליחות ברוב עם והכנסת ספר תורה לעילוי נשמתם של הרוגי אסון מירון, שיתקיים בהיכל מנורה מבטחים, ברחוב יגאל אלון 51 תל אביב.

במרכז המעמד שיתקיים כאמור ימים ספורים לפני ראש השנה, יישא דברים האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, שחידש את תקנת רבני ארץ ישראל זצ"ל ובראשם מרנן רבי יוסף חיים זוננפלד והראי"ה קוק זצ"ל, לסיים בכל שנה לפחות אלף ספרי זוהר.

את המעמד ינעימו לכבודה של תורה, גדולי הזמר החסידי, בראשם אברהם פריד וחיים ישראל, בליווי מקהלת "מלכות". פתיחת שערים בשעה 20:00.

מהפקת המעמד נמסר כי למרות העובדה שכלל הכרטיסים חולקו וההרשמה נסגרה כבר לפני שבוע, עקב הביקוש הרב, בימים האחרונים נוספו עוד מקומות וניתן יהיה להגיע למקום האירוע ולקבל כרטיס בכניסה, על בסיס מקום פנוי. לתיאום מראש ולפרטים התקשרו: 052-241-9527.

בסוף השבוע שעבר - נחתו בישראל עשרת אלפים מטבעות זהב שעליהם קמיע מיוחד לשמירה והצלחה. המטבעות יחולקו לאלפי המשתתפים במעמד ההיסטורי.

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הרחיב על התקנה שתוקנה לפני למעלה ממאה שנים וכתב כך לתלמידיו, "תקנה זו של אלף לימודי הזוהר, נתקנה לפני מאה ואחד שנים על ידי רבי נסים נחום זצוק"ל שהיה קדוש עליון וגביר גדול, אשר הקים עולה של תורת הקבלה לפני כמאה שנים. וידועים דברי המקובלים הקדושים בני דורו, כשיבא מלך המשיח רבנו נסים נחום זצוק"ל ישׂים בידו את המקל של מלך המשיח ועל תקנה זו לקרב את הגאולה ולהינצל ממלחמות. מחלוקת האם השׂיגו או לא, אך לאחר מכן פרצה מלחמת עולם הראשונה ומשם השניה".

"והנה יום שלישי, אשר נאמר בו פעמים כי טוב, יום בריאת העולם, יום פטירת רבי אלעזר, יום שעליו תיקנו את התקנה לסיום אלף ספרי הזוהר", המשיך הרב פינטו בדבריו, "נעמוד בע"ה ונקבל עלינו עול מלכות שמים בסיום תורת משה ובסיום אלף ספרי זוהר, בתפילת הסליחות ובתחינה לכפרת עוונות ובתפילה וציפייה למיתוק הדינים. וזכות להיות חלק מהיסוד וממחזור ראשון של הסיום", כתב האדמו"ר.

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully