וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרים היסטוריים וחיבור לתנ"ך: כך חגג עם ישראל בסוכות

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 17:33

בשלושת ימי חול המועד פקדו את אתרי הטבע והתיירות ברחבי בנימין עשרות אלפי מטיילים, במהלכם שיחקו מאות משפחות את המשחק הרכוב "הרפתקק"ל". אירוע השיא של מועצת בנימין בחול המועד היה מרתון התנ"ך הבינלאומי ה-8

עם ישראל מטייל בסוכות. יח"צ,
עם ישראל מטייל בסוכות/יח"צ

עשרות אלפי מטיילים פקדו בשלושת ימי חול המועד את אתרי הטבע והתיירות ברחבי בנימין. מאות משפחות שיחקו את המשחק הרכוב "הרפתקק"ל" ובו משימות וחידות שמעבירות את המשתתפים בין התחנות וההפעלות. המשפחות נהנו מאוד מהפעילות שנערכה בשיתוף ארגון קרן קיימת לישראל.

כמו כן, בארמונות החשמונאים ביריחו ביקרו מבקרים רבים באתר שנפתח במיוחד לימי החג. אתרי הטבע והמעיינות היה בתפוסה מלאה וזכו לתגבורת לוגיסטית של צוות אגף התיירות במועצה.

במהלך חול המועד פקדו אלפי מבקרים מהארץ והעולם את האתר ההיסטורי שילה הקדומה, עיר המשכן, ונהנו מתוכן היסטורי וחוויה יהודית עשירה עם מגוון פעילויות. בין היתר הופיעו במקום שחקנים שהציגו סיפורה של שילה, מוזיאון פעיל למלאכות המשכן, תערוכת ממצאים מרשימים שנחשפו בשנים האחרונות בחפירות ארכיאולוגיות, כמו כן נערכו התוועדויות במקום המשכן ועוד שורה ארוכה של מיזמים מגוונים ויצירתיים לחיבור עם ישראל לשורשיו.

אירוע השיא של מועצת בנימין בחול המועד היה מרתון התנ"ך הבינלאומי ה-8 שיצא משילה הקדומה. המשתתפים עברו ברחבי גוש שילה בין הכרמים והמעיינות והגיעו אל קו הסיום באתר המשכן בשילה הקדומה. בכך זכו לחוות עבר, הווה ועתיד בחבל ארץ מיוחד של נביאים ונביעות.

ראש המועצה ישראל גנץ אמר כי "עם ישראל התחבר לחבל ארץ מיוחד. מספרי המבקרים נותנים לנו את הכוח להמשיך את ההשקעה הרבה שלנו בתיירות ולהעצים את חבל בנימין".

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully