וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת האח הגדול חשפה: בלי ספר דברים - הייתי נשארת בחוץ

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

29.11.2022 / 13:23

טליה עובדיה חשפה מול מאות עוקבים ברשתות החברתיות את החיבור הייחודי שלה לספר דברים ועל ההקפדה לקרוא בכל שבת את הספר ובכל יום את 55 הפסוקים האחרונים, כהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו: "כל מי שהתעניין, קדימה"

ספר דברים. יח"צ,
ספר דברים/יח"צ

מול מאות עוקבים ברשתות החברתיות, זוכת האח הגדול טליה עובדיה חשפה את החיבור הייחודי שלה לספר דברים ועל ההקפדה לקרוא בכל שבת את הספר ובכל יום את 55 הפסוקים האחרונים, כהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

עובדיה סיפרה לעוקביה, כי ספר דברים היה צמוד אליה בכל ימיה באח הגדול וכי היא הניחה בפני הפקת התוכנית אולטימטום: אם ספר דברים לא נכנס איתי - אני לא נכנסת פנימה.

לטענתה, נעשה לה נס בזכות קריאת ספר דברים, וכי זכייתה בתוכנית - היא תוצאה ישירה של הסגולה שכבשה את העולם היהודי.

"יש איזשהו נושא שדיברנו עליו בשבוע שעבר ושלחתם לי המון הודעות מאוד התעניינתם", סיפרה עובדיה בסרטון שהפיצה למאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, "העליתי לכם שבוע שעבר את ספר דברים, וסיפרתי לכם שזה משהו שאני נוהגת לקרוא, זה משהו שגם הבאתי איתי לבית 'האח' וקראתי גם שם. אז רציתי לספר לכם איזשהו סיפור קטן בנושא", אמרה.

"לפני שנכנסים לבית", סיפרה עובדיה, "כל אחד נכנס למלון והתנתק מהעולם לכמה ימים, וברגע שהייתי במלון וכבר ארזנו את הדברים להיכנס לבית, אז אמרו לי שאת ספר דברים ואת הסידור שלי אני לא אוכל להכניס. ברגע שאמרו לי שזה לא הולך לקרות, אז אמרתי להם - 'אוקיי חברים, תזמינו לי מונית. אני לתוכנית לא נכנסת. אין מצב שזה לא נכנס איתי'. אז כמו שאתם יודעים, בתוכנית הייתי, כלומר הגענו להסכמה והם הסכימו בסוף להכניס את הספרים".

עובדיה פירטה על מעלת סגולת קריאת ספר דברים כפי שהנהיג האדמו"ר הרב פינטו: "מעבר לזה ששיתפתי אתכם שבספר יש סגולה מאוד גדולה, בקריאת הספר מכניסת השבת עד צאת השבת אפשר גם עם הפסקות, יש עוד סגולה שזה לקרוא את 55 הפסוקים האחרונים של הספר בכל יום, שזה משהו שאני מאוד מקפידה עליו".

"גם מאוד הקפדתי עליו בתוך בית האח, ואני יכולה לשתף שאת הנס הפרטי שלי קיבלתי ושאני מאוד ממליצה. כמובן שאין פה רווח לשום צד וזה נטו זיכוי רבים. העמוד הזה של ספר דברים מחלק את הספרים בכל רחבי הארץ בחינם. אני אישית ממליצה לכם מאוד, אז כל מי שהתעניין, קדימה", אמרה בסיום דבריה.

לקבלת ספר דברים חינם ולקבלת ברכה מהאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו - כנסו >>

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully