וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת חשפה: בזכות הרב פינטו, נולדה לי בת בריאה

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 14:19

למרות המלצת הרופאים להפסיק את ההיריון, המאפרת וכוכבת "האח הגדול" עינב בובליל החליטה בעצת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ובברכתו להמשיכו וילדה בת חמישית: "אני מאושרת ושמחה"

בניגוד לכל התחזיות הרפואיות - המאפרת וכוכבת "האח הגדול" עינב בובליל ילדה לפני מספר ימים את בתה החמישית, כך נחשף בפוסט ארוך שכתבה למאות אלפי עוקביה ברשתות החברתיות.
לדבריה, בעקבות ניתוח שעברה - הרופאים המליצו לה להפסיק את ההיריון, אך בעצת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ובברכתו היא החליטה להמשיך את ההיריון וכאמור כעת נולדה לה בתה החמישית בריאה ושלימה.

בובליל הנרגשת ביקשה לחשוף בפני כל את סיפור הנס האישי שלה, בזכות ברכתו של הרב פינטו, "זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו", כתבה בפתח דבריה, "בשבח ובהודיה גדולים מאוד, שלא ניתן להסביר במילים, בחסדי השם הגדולים והרבים בעזרתו ובישועתו - ילדתי היום את בתי החמישית. אני מאושרת ושמחה. תודה אבא שלי שבשמיים שלא עזבת אותי אני אוהבת אותך ומודה לך כל רגע בחיי. תודה לכל מי שהתפלל עבורי חיזק אהב ותמך. תודה לרב שלי מורי ורבי עטרת ראשי רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א שהרבה בזכותו זה קרה. תודה לבעלי המלך ואמא שלי המלכה ולכל המשפחה שלי. אני אמא לחמישה ילדים טהורים. הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו", כתבה.

כזכור, בראיון שהעניקה לפני מספר חודשים ל"מאקו" סיפרה בובליל: "כשילדתי את יוסף, הרופא אמר לי רגע לפני שנכנסתי לניתוח שזהו, לא להביא עוד ילדים. אמרתי לו 'בטח, רק שאצא בשלום מהניתוח. יש לי ארבעה ילדים, שיהיו בריאים, אני סיימתי'. ככה שמרתי שלוש וחצי שנים, ואז זה בא".

לדבריה, "התקשרתי לאימא שלי והיא נכנסה ללחץ, כי היא ידעה שזו סכנה עבורי, ועם כל הכבוד - עדיף אימא חיה ונושמת על עוד ילד. אני אחרי שלושה ניתוחים קיסריים, מתיחת בטן עם קשירת שרירים. הרופא שלי אמר לי 'עינב, אם היית אומרת לי שאת חייבת את הילד הזה אז הייתי אומר לך תתאבדי על זה. אבל אם הייתי במקומך, הייתי שוקל לעשות הפסקת היריון. נכון שזה רק רירית בשלב הזה, אין דופק, אין כלום, אבל מזה מתפתח ילד. אני רואה פה את ארבעת האוצרות שלי, איך אני אעשה דבר כזה?".

היא סיפרה על העצה שביקשה מהאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ועל הכוונתו המיוחדת: "התייעצתי עם הרב שלי, כבוד הרב יאשיהו פינטו, שכל מה שהוא אומר לי זה מבחינתי קודש קודשים. הוא לא עזב את זה כמה ימים. הוא שם את הכל בצד - רק עינב בובליל. הוא התייעץ עם פרופסורים, דיבר עם הרופא שלי, שאל רבנים נוספים, בדק בהלכות, ואז הוא אמר לי 'עינב, אני סמוך ובטוח שתמשיכי את ההיריון הזה והכל יהיה בסדר. לא לחשוב רע, לא להגיד דברים שליליים, הכל יהיה בסדר'".

לדבריה, "אחרי שהוא התקשר אליי בכיתי את נשמתי איזה חמש דקות, בכי של התפרקות, הרגשתי נורא וגם ריחמתי על עצמי, והאמת היא שממש נתתי לעצמי לשקוע בזה. הבת הגדולה שלי אמרה לי 'מה, אמא, ככה זה היריון?', ואמרתי לה 'כן חיים שלי, את רואה כמה אישה סובלת כדי להביא ילדים לעולם?'.

כאמור, כעת אחרי שבתה נולדה בחסדי שמים - בריאה ושלימה, היא מבקשת שוב להודות לאדמו"ר הרב פינטו על עצתו והכוונתו.

יצוין, כי בובליל עומדת מאחורי יוזמת ענק ברשתות החברתיות של הפצת סגולת קריאת ספר דברים בשבת, שבמרכזה - מאות אלפי נשים ברחבי העולם, קיבלו על עצמן לקרוא בכל שבת את ספר דברים אשר נודע כסגולה לישועה, לברכה, לרפואה ולפרנסה.

בובליל מפרסמת סיפורי ניסים וישועות שנשלחים אליה על ידי גולשות שמבקשות לפרסם את עוצמת הסגולה שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully