וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש יוצא דופן במרוקו: רבה של סעודיה במעונו של האדמו"ר הרב פינטו

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל

11.1.2023 / 13:23

רבה של סעודיה נחת היום בבירת מרוקו והגיע למעונו של האדמו"ר הרב פינטו • הרב הרצוג העניק לרב פינטו את פירוש רב סעדיה גאון במהדורה מיוחדת בשפה הערבית • הרב פינטו: "מקדש שם שמיים במסירות נפש"

בווידאו: רבה של סעודיה במעונו של האדמו"ר הרב פינטו/יח"צ

היישר מריאד בירת הממלכה הערבית הסעודית, הגיע הרב יעקב ישראל הרצוג רבה הראשון של סעודיה לבירת מרוקו רבאט למעונו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

רבה של סעודיה במעונו של האדמו"ר הרב פינטו במרוקו. יח"צ,
רבה של סעודיה במעונו של האדמו"ר הרב פינטו במרוקו/יח"צ

רבה של סעודיה ביקש לקבל את ברכתו והכוונתו של האדמו"ר הרב פינטו וסקר בפניו את פעילותו למען היהודים המתגוררים בסעודיה. הרב הרצוג פועל בשנים האחרונות להנגיש ליהודים בסעודיה אוכל כשר וצרכים דתיים נוספים והוא מקבל גיבוי מלא מהממשל המקומי.

לדבריו, "יש אלפי יהודים שגרים בסעודיה ומגיעים לסעודיה לצרכי עסקים. ישנם גם הרבה חיילים יהודים מצבא ארצות הברית שנמצאים בסעודיה וישנה דרישה גדולה לצרכים דתיים", סיפר הרב הרצוג לאדמו"ר הרב פינטו.

רבה של סעודיה במעונו של האדמו"ר הרב פינטו במרוקו. יח"צ,
רבה של סעודיה במעונו של האדמו"ר הרב פינטו במרוקו/יח"צ

"אתה מקדש שם שמים במסירות נפש", השיב הרב פינטו לרבה של סעודיה, "כמו נחשון בן עמינדב נשיא שבט יהודה שקפץ ראשון לים סוף, כך גם אתה פועל להפיץ את האור במקומות שאין איש". הרב פינטו בירכו בחמימות ואמר: "הקדוש ברוך הוא יתן לכם סייעתא דישמיא גדולה ותתברכו אתם ומשפחתכם בכל הטוב".

בשיאו של המפגש המיוחד, העניק הרב הרצוג לאדמו"ר הרב פינטו את פירושו של רב סעדיה גאון על התורה במהדורה מיוחדת בשפה הערבית. צפו בתיעוד מהמפגש המיוחד.

דוד ברגר, מוגש מטעם שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully