וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצומה של ההילולא: האדמו"ר הרב פינטו העתיר בתפילה בציונו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל בטולאל

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל

5.2.2023 / 13:23

תיעוד: האדמו"ר הרב פינטו הגיע באישון ליל לציונו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל הטמון בעיר טולאל שבמרוקו • כשהוא מלווה בבנו רבי יואל פינטו, העתיר האדמו"ר על כל עם ישראל

בווידאו: האדמו"ר הרב פינטו העתיר בתפילה בציונו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל בטולאל/יח"צ

בעיצומה של ההילולא: בליווי אבטחה כבדה, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הגיע אמש, מוצאי שבת פרשת בשלח, לפקוד את ציונו הקדוש של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל, הטמון בעיר טולאל שבמרוקו.

הרב פינטו עם בנו יואל. מעוז עבדי,
הרב פינטו עם בנו יואל/מעוז עבדי

האדמו"ר הרב פינטו הגיע לציון היישר ממעונו שברבאט בירת מרוקו, בטיסה לעיר א-רשידיה הסמוכה כשעה וחצי לטולאל. בדרכו לציון, ליוותה את האדמו"ר שיירה משטרתית.

ביממה האחרונה הגיעו לציון בטולאל עשרות אלפי יהודים מכל העולם, להתפלל על ציונו של רבי יצחק, בנו הצעיר של רבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, בעל ה"אביר יעקב" - סבו של סידנא בבא סאלי זצ"ל.

כשלצידו בנו ממשיך דרכו רבי יואל פינטו, האדמו"ר הרב פינטו התפלל בציון בטולאל על כלל עם ישראל ובפרט על משתתפי לימוד הזוהר היומי וקוראי ספר דברים בשבת כתקנת הרב פינטו.

האדמו"ר הרב פינטו העתיר בתפילה בציונו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל בטולאל. יח"צ,
האדמו"ר הרב פינטו העתיר בתפילה בציונו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל בטולאל/יח"צ

רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל נודע בצידקותו הגדולה ובגדלותו בתורה. הוא חיבר את אחד הפיוטים המפורסמים - אעופה אשכונה. אחיינו הוא הבאבא סאלי זצ"ל, שנינו הוא האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

בשבת שהה הרב פינטו במעונו שברבאט יחד עם מאות מתלמידיו שבאו ממקומות רבים בעולם, כדי להצטופף בצילו של האדמו"ר ולהשתתף בשיעורי התורה והמוסר.

הערב, יום ראשון, בשעה 20:00 שעון ישראל, יתקיים סדר ליל טו' בשבט בראשות האדמו"ר הרב פינטו במעונו שבראבט. השיעור יועבר בשידור חי ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים.

אריה זמיר, מוגש מטעם שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully