וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים: הקמחא דפסחא העולמית של "שובה ישראל"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

21.2.2023 / 14:27

במוסדות "שובה ישראל" בראשות האדמו"ר הרב פינטו מכינים את השטח לקראת הפרויקט הגדול של קמחא דפסחא - חלוקת אלפי סלי מזון לנזקקים. כיצד ניתן לתרום או לבקש סיוע? כל הפרטים בפנים

לקראת חג הפסח המתקרב, בקהילת "שובה ישראל" בראשותו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מתכוונים לחלק כ-15,000 מנות וסלי מזון לנצרכים ולמיעוטי יכולת, כדי לשמחם בחג וכדי ששולחנם יהיה עמוס בכל טוב.

בהודעה רשמית שיצאה מטעם מארגני ה"קמחא דפסחא", נכתב כי "בסייעתא דישמיא, לאור התגייסותם של מאות מתלמידי "שובה ישראל" להיות שותפים במצווה הקדושה של קמחא דפסחא בהידור רב, כדי להאיר את ביתם של הנזקקים ומיעוטי היכולת בחג הפסח הקרב ובא".

עוד נכתב כי "השנה בעז"ה יחולקו לקראת חג הפסח למעלה מ-15,000 מנות מלאות כל טוב לחג לנזקקים, הכוללים את כל צרכי החג, בעלות של כ-1,500 ש"ח למנה".

קמחא דפסחא. יח"צ,
קמחא דפסחא/יח"צ

המארגנים ציינו כי האדמו"ר הרב פינטו ביקש לברך את כל אחד ואחד מהתורמים הנכבדים ש"תזכו לשפע גדול מלמעלה, בעבור היד הפתוחה והמסירות למען הנזקקים, כדי לשמחם בחג הפסח - חג החירות. הקדוש ברוך הוא ישלח חירות פרטית וכללית לכל אחד ואחד".

ב"שובה ישראל" פונים לציבור הרחב להיות שותף במצווה הגדולה ולהושיט יד לנזקקים " אם ברצונכם להיות שותפים באלפי מעשי החסד ולקבל את טס הזהב המסוגל לישועה גדולה - צרו קשר במספר 9260*", נכתב בהודעה שפורסמה. כמו כן, ניתן לתרום כאן.

בנוסף, אם אתם נזקקים או שאתם מכירים משפחה הזקוקה לסל עבור חג הפסח - ניתן להתקשר למספרי הטלפון: 054-4907272 052-2419527 ולהגיש בקשה מסודרת.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully